در مراسم تشییع شهید گمنام در «مرآپش نزاجا» مطرح شد؛

امنیت کشور نتیجه مجاهدت شهداست/ شهدا نماد مقاومت هستند

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: شهدا با نثار‌ جان عزیز خود توانستند امنیت و ثبات را برای کشورمان به ارمغان آورند به نحوی که اکنون ایران اسلامی در منطقه و حتی جهان از امنیت بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۴۳۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ - 16January 2021

امنیت کشور نتیجه تلاش شهداست/ شهدا راهبرد مقاومت همه‌جانبه هستندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «عباس فلاح» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در مراسم تشییع و‌ تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس در مرکز آموزش و پشتیبانی این نیرو که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان شهادت را با آغوش باز پذیرفتند تا نظام جمهوری اسلامی باقی بماند؛ البته در این میان شهدای گمنام جایگاه ویژه‌ای دارند.

وی‌ با بیان اینکه شهدا جان خود را فدا کردند تا نظام جمهوری اسلامی ایران اعتلا یابد، افزود: شهیدان با نثار‌ جان عزیز خود توانستند امنیت و ثبات را برای کشورمان به ارمغان آورند به نحوی که اکنون ایران اسلامی در منطقه و حتی جهان از امنیت بالایی برخوردار است.

امیر سرتیپ «فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش هم بیان کرد: گروه‌های تفحص شهدا در ۳۰ سال گذشته توانسته‌اند بیش از ۴۰ هزار شهید گمنام را از مناطق مختلف عملیاتی به شهر‌ها و روستا‌های کشورمان بازگرداندند که چهار هزار نفر از این شهدا در بهشت زهرای تهران دفن شدند.

وی افزود: البته حدود سه هزار شهید گمنام همچنان باقی مانده است و این نشان می‌دهد تلاش‌ها و مجاهدت‌هایی که در خصوص تفحص شهدا صورت می‌گیرد، ادامه دارد؛ زیرا خانواده این شهدا چشم‌انتظار بازگشت پیکر عزیزانشان هستند.

امیر فولادی ادامه داد: شهدا نماد مقاومت همه‌جانبه هستند؛ زیرا نشان دادند که با ایستادگی و‌ مقاومت می‌توان به پیروزی رسید؛ لذا حضور پیکر این شهدا در میان ما باعث می‌شود که تلاش دشمنان برای فراموشی سال‌های حماسه و ایثار به نتیجه نرسد؛ بنا بر این رسالت زینبی همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش عنوان کرد: دشمنان مطمئن باشند که گریبان‌شان را رها نخواهیم کرد و تا انتقام شهدا را از آن‌ها نگیریم از پای نخواهیم نشست.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار