معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع:

نیرو‌های مسلح ضامن امنیت کشور و پشتیبان ملت هستند

امیر سرتیپ شعبانیان گفت: نیرو‌های مسلح نه‌تنها ضامن حفظ امنیت انقلاب و نظام اسلامی هستند، بلکه در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط، خالصانه و خاضعانه در کنار ملت ایران ایستاده‌اند و به این نقش‌آفرینی افتخار می‌کنند.
کد خبر: ۴۳۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ - 16January 2021

برگزاری رزمایش کمک مومنانه قرارگاه مردم‌یاری عاشورائیان وزارت دفاعبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «سعید شعبانیان» معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح صبح امروز در رزمایش کمک‌های مومنانه قرارگاه مردم‌یاری عاشورائیان وزارت دفاع که در مجموعه ورزشی ساصد برگزار شد، اظهار داشت: وزارت دفاع در راستای اجرای تدابیر فرمانده معظم کل قوا مرحله نخست رزمایش کمک‌های مومنانه را در ماه مبارک رمضان با ارائه ۲۰ هزار بسته معیشتی به اقشار ضعیف جامعه اجرا کرد.

وی افزود: قرارگاه مردم‌یاری عاشورائیان وزارت دفاع در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه تعداد ۳۰ هزار بسته معیشتی را آماده تحویل به سراسر کشور کرده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع در ادامه با بیان اینکه این اقلام بخشی از خدمات مجموعه وزارت دفاع به اقشار نیازمند است، گفت: بخش دیگری از خدمات معیشی وزارت دفاع به اقشار نیازمند نیز پیشتر از طریق بن کارت‌های سازمان اتکا به دست این افراد رسیده است.

امیر شعبانیان هدف این پویش را فراگیر شدن مفهوم مواسات در جامعه‌ اسلامی دانست و عنوان کرد: برقراری آرامش و امنیت همه‌جانبه مردم عزیزمان را تکلیفی بر دوش خود می‌دانیم.

وی ادامه داد: امیدواریم همان‌گونه که مردم با اقتدار و شکوه نیرو‌های مسلح از هرگونه گزند و تهاجم نظامی دشمن مصون هستند، در تأمین نیاز‌های اساسی زندگی روزمره نیز با مشکل مواجه نشوند.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع خاطرنشان کرد: این ۳۰ هزار بسته معیشتی مخصوص استان تهران نبوده و در سراسر کشور توزیع می‌شود.

امیر شعبانیان گفت: از مدت‌ها پیش قرارگاه مردم‌یاری عاشورائیان وزارت دفاع با شناسایی افراد و خانواده‌های نیازمند در سراسر کشور مبادرت به احصاء لیست نیازمندان و گیرندگان این اقلام کرده و ان‌شاءالله این روند در قالب رزمایش مواسات و همدلی ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، متخصصین و تلاشگران صنعت دفاعی کشور نه‌تنها ضامن حفظ امنیت انقلاب و نظام اسلامی هستند، بلکه در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط، خالصانه و خاضعانه در کنار ملت صبور و با اراده ایران اسلامی ایستاده‌اند و به این نقش‌آفرینی افتخار می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع در پایان از مردم شریف و مومن درخواست کرد تا کمک‌های مومنانه خود را در ایام مقابله با شیوع ویروس کرونا با اهتمام بیشتری ارائه دهند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها