فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

۲۸ دی جزو ایام‌الله در تاریخ انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ۲۸ دی سال ۶۵ سالروز بمباران هوایی شهر سنندج بدست رژیم بعث عراق جزو ایام‌الله در تاریخ انقلاب اسلامی، کردستان و شهر شهیدپرور سنندج است.
کد خبر: ۴۳۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ - 16January 2021

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار «سید صادق حسینی» صبح امروز در یادواره شهدای ۲۸ دی که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: در بمباران ۲۸ دی سال ۶۵ که شهر سنندج توسط دشمن بعثی مورد حمله هوایی قرار گرفت، ۲۲۰ نفر به شهادت رسیدند که عموما زنان و کودکان و افراد سالخورده که در حال گذران زندگی عادی خود بودند مورد این حمله وحشیانه قرار گرفتند.

وی افزود: بمباران ۲۸ دی سال ۶۵ سنندج از فجیع ترین جنایات بشری درطول تاریخ به‌شمار می‌رود و این روز جزو ایام‌الله در تاریخ انقلاب اسلامی و تاریخ کردستان است و امروز همه ما وظیفه داریم یاد و نام شهدایی که در این گونه حملات ناجوانمردانه به شهادت رسیدند را گرامی بداریم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: امروز همه ما بخصوص جوانان باید تلاش کنیم راه شهدا را طی  کرده، با عمل به وصیت‌نامه آنها، سیره شهدا و تدابیر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، ارزش‌های انقلاب اسلامی را بزرگ شمرده و آن را عملیاتی کنیم.

وی یادآور شد: شهدا افتخار نظام و انقلاب و عامل قدرت ما هستند، لذا باید برای ادامه مسیر آنها با برنامه‌ریزی پیش رفته و در این راه ایستادگی و مقاومت داشته باشیم و استکبارستیزی را گسترش داده و خدمت به کشور را افزایش دهیم.

سردار حسینی با بیان اینکه ادامه راه شهدا نیازمند حفظ وحدت و عملیاتی کردن حصول انقلاب است، گفت: مسوولان وظیفه دارند از ظرفیت‌های انقلاب و کشور و سرمایه‌های بزرگ بویژه سرمایه معنوی شهدا و سرمایه جوانان به نحو شایسته استفاده کنند و اگر با این روند پیش برویم می‌توانیم ادعا کنیم در مسیر شهدا حرکت کرده‌ایم.

 در پایان این یادواره از خانواده‌های شهدای ۲۸ دی سال ۶۵ تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها