سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

جان باختن ۹۶ بیمار مبتلا به کرونا/ بهبودی بیش از یک میلیون و ۱۱۳ هزار بیمار

لاری از شناسایی شش هزار و ۱۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ و جان باختن ۹۶ بیمار در کشور طی شبانه‌روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۳۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ - 16January 2021

لاریبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (شنبه) درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، شش هزار و ۱۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۵۰۸ نفر از آن‌ها بستری شدند که به این ترتیب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۲۴ هزار و ۳۹۵ نفر رسید.

وی درباره آمار جان‌باختگان نیز گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۵۶ هزار و ۷۱۷ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۱۱۳ هزار و ۲۲۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

لاری با بیان اینکه چهار هزار و ۳۹۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، افزود: تاکنون هشت میلیون و ۴۷۵ هزار و ۴۹۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی اظهار داشت: بر اساس آخرین تحلیل‌ها، ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۵۲ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت اضافه کرد: ۱۰ شهر قرمز کشور در استان مازندران و شامل آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار