فرمانده سپاه ناحیه اراک:

شهدا ستون‌های مستحکم عزت و سربلندی نظام اسلامی هستند

سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» گفت: شهدا همچون ستون‌های مستحکم عزت و سربلندی برای نظام اسلامی می‌مانند و تا زمانی که جریان شهادت در نظام اسلامی جاری است، دشمنان اجازه هیچ‌گونه عرض‌ اندامی نخواهند داشت.
کد خبر: ۴۳۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ - 16January 2021

شهدا ستون‌های مستحکم عزت و سربلندی نظام اسلامی هستند

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک در آیین استقبال و گرامیداشت یاد و خاطر شهید والامقام جعفر نوروزی در سپاه ناحیه اراک، اظهار داشت: خدا را امروز بیش از هر زمانی بابت بازگشت شهید والامقام تازه تفحص شده شهید جعفر نوروزی شاکر هستیم و این یک سعادت بزرگ است که قسمت ما شده و لذا باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.
 
مهجوری اظهار کرد: بازگشت سرافرازانه دو شهید اراکی تازه تفحص شده به وطن که مانند ستاره‌هایی درخشان می‌مانند روح تازه ای به جامعه می‌بخشد و بسیار امیدبخش است.
 
وی ادامه داد: امروز رایحه عطر خوش شهید در جامعه جاری شده و موجب پیچیده شدن نسیم رحمت در جامعه می شود و لذا بسیار باید این فرصت را غنیمت بدانیم و از آن به خوبی استفاده کنیم.
 
فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: شهید جعفر نوروزی علاوه بر مقام والایی که با شهادت خود در نزد خداوند متعال کسب کرده مجاهد فی سبیل الله هست که این مقام بسیار ارزشمندی است.
 
مهجوری بیان کرد: شهدا همچون ستون‌های مستحکم عزت و سربلندی برای نظام اسلامی می‌مانند و تا زمانی که جریان شهادت در نظام اسلامی جاری است، دشمنان اجازه هیچ گونه عرض اندامی نخواهند داشت.
 
وی اضافه کرد: آنچه امروز در سرزمین اسلامی وجود دارد به برکت خون شهدا به دست آمده و شهیدان از هستی خود گذشتند تا اسلام و مکتب اهل بیت(ع) زنده بماند و لذا ادامه راه شهدا بسیار حیاتی و ضرورت است.
 
فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطرنشان کرد: راه شهید جعفر نوروزی راه جهاد فی سبیل الله است و امروز باید این راه با عظمت را تا پیروزی کامل اسلام با قدرت و قوت ادامه دهیم.
 
دی ماه امسال پس از گذشت ۳۰ سال از شهادت، پیکر مطهر شهید «جعفر نوروزی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس استان مرکزی در منطقه عملیاتی خانقین کشف شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار