رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت خبر داد؛

انهدام باند فروش اسلحه در فضای مجازی/ کشف ۲۰۰۰ قبضه سلاح

سردار ذوالقدری از انهدام باند مجازی فروش اسلحه و کشف دوذ هزار قبضه سلاح شکاری تقویت شده خبر داد.
کد خبر: ۴۳۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱ - 16January 2021

انهدام باند فروش اسلحه در فضای مجازی/ کشف ۲۰۰۰ قبضه سلاحبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند فروشندگان سلاح در فضای مجازی و کشف دو هزار سلاح شکاری تقویت شده خبر داد.

سردار «علی ذوالقدری» در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت در فضای مجازی، ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی در رصد‌های اطلاعاتی از فعالیت باند خرید و فروش اسلحه در فضای مجازی مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد، اعضای این باند اخیر مقدار فراوانی سلاح شکاری تقویت شده تهیه و در مخفیگاهشان پنهان کرده اند، افزود: در پالایش‌های اطلاعاتی اعضای این باند شناسایی و مراقبت‌های ویژه پلیسی از آنان آغاز شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: تردد و حرکات متهمان تحت نظر قرار گرفت و ماموران موفق شدند در عملیات مختلف شبانه روزی یک هفته‌ای مخفیگاه آنان را در حوالی خیابان فردوسی شناسایی کرده و نتیجه تحقیقات انجام شده را در اختیار مرجع قضائی قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مراقبت پلیسی از مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا اینکه ماموران ضمن حصول اطمینان از حضور کلیه متهمان در مخفیگاه شان موفق شدند در یک عملیات پلیسی هر ۴ متهم را دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه آنان، دو هزار سلاح شکاری تقویت شده کشف کنند.

بر اساس این گزارش، متهمان به قاچاق بودن اموال کشف شده اعتراف کردند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار