مدیرعامل بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مازندران خبر داد؛

توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه توسط بنیاد مستضعفان در مازندران

«حسن قلی‌نژاد» از توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه توسط بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در بین نیازمندان استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۳۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳ - 16January 2021

توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه توسط بنیاد مستضعفان در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حسن قلی‌نژاد» مدیرعامل بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مازندران عصر امروز در آئین نهضت کمک مومنانه در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: این برنامه با همدلی و همراهی و اتحاد و در راستای فرامین مقام معظم رهبری با میدان‌داری سپاه کربلا برای  کمک به مردم در شرایط کرونایی به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان بر اساس تکلیف و با همدلی جهادی برای رفع مشکلات مردم وارد عمل شد، گفت: مردم ما مردم خوبی هستند و ما هم تکلیف داریم در کنار مردم و حتی جلوتر از آن‌ها باشیم.

 قلی‌نژاد با بیان اینکه در مرحله سوم کمک مومنانه امروز ۴۰۰۰ بسته بین نیازمندان استان توزیع شد، گفت: از مجموع کل کمک‌هایی که توانستیم از کشور به استان بیاوریم نزدیک به ۱۷ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه از طریق بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی گفت: بنیاد مستضعفین با در اختیار قرار دادن زمین رایگان به نیازمندان عضو بهزیستی و کمیته امداد در بحث ساخت مسکن محرومین نیز اقداماتی انجام داده است.

این مسئول با بیان اینکه به عنوان خادم مردم کمک به محرومین و نیازمندان را تکلیف شرعی، ولایی و اداری خودمان می‌دانیم، گفت: در شورای هماهنگی رسالت‌های اجتماعی و مباحث استان‌ها را آنالیز می‌کنیم که کمک به ۶ هزار آسیب دیده کرونایی از جمله آنهاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار