نماینده مردم نیشابور در مجلس:

آمریکا مرد میدان جنگ نظامی علیه ایران نیست/ حتی دشمنان به توان دفاعی ما معترفند

احسان ارکانی گفت: آمریکا اگر توانایی ضربه زدن به ما از طریق جنگ نظامی را داشت، به جای لفاظی و شعار‌های توخالی تاکنون اقدام می‌کرد و اینکه تاکنون هیچ غلطی نتوانستند بکنند، نشان‌دهنده این است که این‌ها مرد میدان نیستند.
کد خبر: ۴۳۷۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ - 17January 2021

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، با اشاره به اهمیت رزمایش نظامی سپاه و ارتش در خلیج فارس با توجه به شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی اظهار داشت: حتی دشمنان ما می‌دانند که ما در هر حوزه‌ای هم مشکل داشته باشیم، در حوزه امنیتی و دفاعی خودمان نقطه ضعف نداریم و واقعاً جزو کشور‌های قدرتمند منطقه و حتی جهان هستیم.

وی افزود: توان دفاعی ما در حوزه زمینی، دریایی، موشکی و هوایی توانی هست که حتی دشمنان ما به آن معترف هستند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس ضمن اشاره به برخی فضاسازی‌های روانی و رسانه‌ای در خصوص احتمال وقوع جنگ علیه کشورمان تصریح کرد: باید با صدای بلند اعلام کنیم که آمریکا هیچ زمانی در این سال‌های اخیر مرد کوچکترین فکر کردن به تعرض به مرز‌های کشور ما نبوده، چون اساساً اگر کسی توانایی ضربه زدن به ما از طریق جنگ نظامی را داشته باشد به جای لفاظی کردن و شعار‌های توخالی تاکنون اقدام می‌کرد و اینکه تاکنون هیچ غلطی نتوانستند بکنند، نشان‌دهنده این است که این‌ها مرد میدان نیستند.

وی افزود: ترامپ طی چهار سال گذشته علی رغم همه ادعا‌ها و لفاظی‌هایی که کرد و متاسفانه برخی افراد سازشکار و ترسوی داخلی هم می‌خواستند همان صحبت‌های ترامپ را در داخل تئوریزه کنند و نظام را به سمت مذاکره و سازش با ترامپ پیش ببرند، نتوانست تهدیداتش را عملی کند، چون قدرت دفاعی و امنیتی ما آن‌قدر بالا و فوق العاده هست که حتی ترامپ دیوانه هم می‌دانست که اگر کوچکترین تعرضی کند با پاسخ غیر قابل پیش بینی مواجه خواهد شد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس تاکید کرد: امروز روز‌هایی هست که باید بیش از همیشه توان دفاعی و قدرتمان را به رخ آمریکا و دشمنانمان بکشیم.

ارکانی ضمن تاکید بر اینکه رزمایش اخیر سپاه و ارتش هم در بهترین موقعیت زمانی برای ارائه یک پیام و پالس قاطعانه و قدرتمند از ناحیه نظام جمهوری اسلامی به تمام کشور‌های متخاصم و همه کشور‌های دوست منطقه بود که بدانند ایران مقتدر و با صلابت همیشه دوست دوستان خود و دشمن دشمنان خودش هست، گفت: این پیام به دوستان نظام جمهوری اسلامی ارسال شد که می‌شود بر روی حمایت چنین کشور قدرتمندی در برابر دشمنان تکیه کرد و دولت بعدی آمریکا بداند که ادامه مسیری که تاکنون با ایران اسلامی در پیش گرفته تداوم نخواهد بود.

وی تاکید کرد: ما روز‌به‌روز محکم‌تر و قدرتمندتر از روز‌های گذشته اقدامات خود را پیش خواهیم برد و اگر می‌خواهند باید بپذیرند که با یک ایران مقتدر که از همین رزمایش مشترک پیام آشکارش قابل مشاهده و رصد هست کار کنند و اگر نتوانند مشکل از ناحیه خودشان است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها