همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) صورت گرفت؛

تشییع پیکر‌های مطهر ۴ شهید دوران دفاع مقدس در اصفهان

پیکرهای مطهر شهیدان «مهدی شکیبایی»، «عباس نصیری»، «فتح‌الله عابدینی» و «حسین احمدی»، از شهدای تازه تفحص‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس، در اصفهان تشییع شدند.
کد خبر: ۴۳۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ - 17January 2021

تشییع پیکر‌های مطهر ۴ شهید دوران دفاع مقدس در اصفهانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پیکرهای مطهر شهیدان «مهدی شکیبایی»، «عباس نصیری»، «فتح‌الله عابدینی» و «حسین احمدی»، از شهدای تازه تفحص‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس، امروز (یک‌شنبه) مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، با حضور خانواده‌های معظم شهدا، عموم مردم و مسئولان، همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در اصفهان تشییع شدند.

بر اساس این گزارش، اقامه نماز بر پیکرهای مطهر این شهیدان والامقام، توسط آیت‌الله «سید ابوالحسن مهدوی» عضو خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان در میدان «فیض» این شهر صورت گرفت و سپس پیکرهای مطهر شهیدان «مهدی شکیبایی» و «عباس نصیری» جهت خاکسپاری به گلستان شهدای این شهر منتقل شدند.

همچنین پیکر مطهر شهید «فتح‌الله عابدینی» به شهر «نجف آباد» و پیکر مطهر شهید «حسین احمدی» به «فریدن» جهت خاکسپاری منتقل شدند.

خاطرنشان می‌شود؛ شهید «مهدی شکیبایی» متولد سال ۱۳۴۳ در اصفهان، در هفده سالگی در منطقه عملیاتی «چزابه» به شهادت رسید و شهید «عباس نصیری» نیز متولد سال ۱۳۴۴ در اصفهان، در ۱۶ سالگی در منطقه عملیاتی «چزابه» به شهادت رسید.

همچنین شهید «فتح‌الله عابدینی» متولد سال ۱۳۴۳ در نجف‌آباد، اعزامی لشکر هشت نجف اشرف، سال ۱۳۶۰ در سن ۱۷ سالگی، در منطقه عملیاتی «چزابه» به شهادت رسید و شهید «حسین احمدی» نیز متولد سال ۱۳۴۳ در «فریدن» از یگان اعزامی ارتش، سال ۶۷ در سن ۲۴ سالگی در منطقه «زبیدات» به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار