در شرق الانبار؛

«الحشد الشعبی» مواضع بقایای داعش را منهدم کرد

نیرو‌های «الحشد الشعبی» عراق طی عملیاتی در محور شرقی استان «الأنبار» موفق شدند تعدادی از مواضع متعلق به بقایای عناصر داعش را منهدم سازند.
کد خبر: ۴۳۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ - 17January 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نیرو‌های «الحشد الشعبی» عراق به سلسله عملیات‌های ضد تروریستی خود در نقاط مختلف این کشور ادامه می‌دهند. الحشد الشعبی عملیات جدیدی را علیه بقایای تکفیری‌ها در عراق ترتیب داده است.

به گزارش المسله، نیرو‌های الحشد الشعبی عملیاتی را در محور شرقی استان الانبار ترتیب دادند. در جریان این عملیات، نیرو‌های الحشد الشعبی موفق شدند تعدادی از مواضع متعلق به بقایای داعش را هدف قرار داده و منهدم سازند.

این عملیات در حالی انجام شد که پیش‌تر فرماندهی کل نیرو‌های مسلح عراق از آغاز مرحله پنجم عملیات «وعده صادق» در شهر بصره خبر داده بود. در همین ارتباط، «یحیی رسول» سخنگوی فرماندهی کل نیرو‌های مسلح عراق ضمن تأیید خبر آغاز پنجمین مرحله از عملیات وعده صادق در این شهر، گفت: هدف اصلی و اساسی از این عملیات مقابله با بقایای عناصر داعش است.

سخنگوی فرماندهی کل نیرو‌های مسلح عراق در ادامه عنوان کرد: نیرو‌های عراقی در ساعات نخست آغاز پنجمین مرحله از عملیات وعده صادق توانستند شماری از عناصرِ تحت تعقیب را شناسایی و بازداشت کنند. اخبار این عملیات متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها