مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

شهادت یک مقام الهی است

سردار «مهدی ظفری» گفت: شهادت یک مقام الهی است و در جامعه ما تبدیل به یک مکتب همچون مکتب شهید سلیمانی شده است.
کد خبر: ۴۳۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ - 18January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، یادواره شهدای شهر مهاجران و مراسم گرامیداشت سردار شهید «قاسم سلیمانی» همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در همدان برگزار شد.

در این مراسم سردار پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: جنگ و دفاع مقدس یک کار گروهی و جمعی بود، امروز نیز دفاع بعد از دفاع مقدس و دفاع از خود دفاع مقدس یک نیاز است که باید به صورت جمعی برای آن تلاش شود.

 ظفری با اشاره به زنده نگاه داشتن یاد شهدا، ادامه داد: شهادت یک مقام الهی است و در جامعه ما تبدیل به یک مکتب همچون مکتب شهید سلیمانی شده است.

وی با بیان اینکه در مملکت امام زمانی انسان مکتب را ایجاد می کند، عنوان کرد: همان گونه که مکتب شهید سلیمانی ۷۰ میلیون نفر انسان را به دنبال خود می کشاند این نشان از مکتبی بودن مسیر شهدای ما دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان برگزاری یادواره شهدا را کار بزرگی دانست و افزود: ایثارگری شهدا و خانواده شهدا، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و در شرایط فعلی نیز فرهنگ ایثار و شهادت باید بیش از پیش ترویج یافته و احساس مسئولیت بیشتری نسبت به این مهم داشت.

این مسئول تصریح کرد: کار بزرگ، همت بزرگ، اندیشه بزرگ و نگاه بزرگ می‌خواهد که نتیجه یک راه و کار جهادی مثل دفاع مقدس را رقم می‌زند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها