جبهه مردمی برای آزادی فلسطین:

تحریم «المقداد» نشان داد که اتحادیه اروپا حامی رژیم صهیونیستی است

«جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» ضمن محکوم کردن تحریم وزیر خارجه سوریه توسط اتحادیه اروپا، اعلام کرد: اتحادیه اروپا ثابت کرد که در تجاوز علیه سوریه حامیِ صهیونیست‌ها است.
کد خبر: ۴۳۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹ - 18January 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقل از خبرگزاری «سانا»، «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» بیانیه‌ای را در محکومیت تحریم «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه توسط اتحادیه اروپا صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در این زمینه آمده است: این اقدام ظالمانه در کنار دیگر اقدامات اتحادیه اروپا به خوبی جانبداری کامل این اتحادیه از سیاست‌های ایالات متحده آمریکا را نشان داد.

جبهه مذکور در این بیانیه همچنین تأکید کرده است: اتحادیه اروپا نشان داد که در زمینه تجاوز علیه کشورِ سوریه کاملاً در کنار رژیم صهیونیستی قرار دارد. ما صراحتاً اعلام می‌کنیم که همچنان در کنار سوریه باقی می‌مانیم.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیانیه مذکور یادآور شده است: این حق ملت سوریه است که در برابر توطئه‌های تجاوزکارانه خارجی بایستد و از خود دفاع کند. ما ایمان داریم که سوریه در نهایت بر تمامی این تحریم‌ها غلبه خواهد کرد و توطئه‌ها را شکست خواهد داد.

پیشتر نیز حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اقدام اتحادیه اروپا در تحریم فیصل المقداد، وزیر خارجه سوریه را محکوم و تأکید کرد: اتحادیه عرب با تحریم فیصل المقداد تصمیم خصمانه دیگری را علیه سوریه اتخاذ کرد.

انتهای پیام/ ۴۶۱

نظر شما
پربیننده ها