شهید «محمدباقر خورشیدی غازانی»:

دبیران در مدارس راه فعالیت به منافقان و کمونیست‌ها را ندهند

در وصیت‌نامه شهید «محمدباقر خورشیدی غازانی» آمده است: وصیت من به هموطنان و شاگردان مدرسه این است که هیچ‌گونه کمک به ستون پنجم ندهند و شاگردان و دبیران در مدارس راه نفوذی و فعالیت به منافقان و کمونیست‌ها را ندهند.
کد خبر: ۴۳۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ - 18January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، شهید «محمدباقر خورشیدی غازانی» در اول دی‌ماه 1343 در تبریز چشم به جهان گشود. وی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و آغاز دفاع مقدس راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و پس از چندی مجاهدت در راه اسلام، سرانجام در تاریخ 12 مهرماه 1361 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید:

ولا تحسبن‌الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون - قرآن کریم

درود به رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی و درود بر امت شهیدپرور ایران و درود بیکران به پدر و مادران که با خدای خود عهد و پیمان بسته‌اند که امانت خدا را باز پس بدهند.

مادر و پدر عزیزم این وصیت‌ها به حضور شما می‌گویم اول «اطیعوالله و اطیعوالرسول لعلکم ترحمون» فرمان برید از خدا و رسول او، باشد که رحمت بشوید. مادر، پدر، برادران و خواهران عزیز از خدا فرمان ببرید و از امام زمان و از نایب بر حقش امام خمینی اطاعت کنید تا از آتش جهنم دور باشید تا به این آیه هم عمل کرده باشید «و تقوا النار التی او عدت الکافرین» بترسید از آتش جهنم که مهیا شد برای کافران.

به برادران خود هم می‌گویم که سلاح مرا به زمین نگذارند و دنباله‌رو تمام شهیدان باشید و به صدای امام حسین که در خاک کربلا صدا می‌کرد «هل من ناصر ینصرنی» جواب مثبت بدهید. امروز هم به فرمان نایب بر حق امام زمان جواب بدهید، از او اطاعت کنید و به خواهرانم می‌گویم زینب‌گونه عمل کنند.

پدر و مادر عزیزم مرا ببخشید که حق مادری و پدری را به صورتی که خدا فرموده بود عمل نکردم و امیدوارم با بخشش شما خداوند بخشایشگر هم گناهان مرا ببخشد و اگر شهادت از طرف خداوند متعال نصیب شد برای من گریه نکنید فقط اگر گریه کردید برای حسین و برای مصیبت‌هایی که زینب کشید و برای علی‌اصغر گریه کنید.

آخرین وصیت من به هموطنان و شاگردان مدرسه این است که هیچ‌گونه کمک به ستون پنجم ندهند و شاگردان و دبیران در مدارس راه نفوذی و فعالیت به منافقان و کمونیست‌ها را ندهند.

والسلام علیکم
محمدباقر خورشیدی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار