چهل‌سالگی سرو/ شهید «حسینعلی ابراهیم‌پور ثجنکی»؛

هر کجا که هستید به یاری اسلام بشتابید/ باید بپا خیزیم که اسلام و قرآن در معرض خطر قرار گرفته است

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «حسینعلی ابراهیم‌پور ثجنکی» آمده است: در هر کجا که هستید به یاری اسلام بشتابید به قول امام عزیزمان امروز روزی نیست که ما در کنار و گوشه خود را جا بزنیم و به حالت بی‌تفاوت باشیم باید بپا خیزیم که اسلام و قرآن در معرض خطر قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۳۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ - 18January 2021

هر کجا که هستید به یاری اسلام بشتابید/ باید بپا خیزیم که اسلام و قرآن در معرض خطر قرار گرفته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس وصیت‌نامه شهید «حسینعلی ابراهیم‌پور ثجنکی» را از نظر می‌گذرانیم.

 شهید «حسینعلی ابراهیم‌پور ثجنکی» فرزند «عزیزالله» سوم آذر ۱۳۴۳ در بابل به دنیا آمد و در تاریخ ۱۵ تیر ۱۳۶۲ در پیرانشهر به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون» قرآن کریم

آنان که در راه خدا کشته می‌شوند مرده نپندارید بلکه آنان زنده‌اند و در نزد خداوند روزی می‌طلبند.

سلام بر عاشورا که خون حسین و حسینیان آن زمان بدست جلادان گرگ صفتان به زمین ریخته شد و بر روی زمین با نشانه‌های مخصوص نقش بست و اسلام را در آن دیار ثبت کرد. با سلام به حضرت ولیعصر امام زمان (عج) که قلب هر مسلمان به پا خاسته برای ظهور حضرت می‌تپد و با شنیدن نام شریفشان روحیه انسانیت بخود می‌نهد وبا پیکر خون‌آلود به سوی امام زمان می‌شتابد و با اسلام به رهبر کبیر جمهوری اسلامی ایران و مستضعفان جهان که رهبری پیامبر گونه را در پیش گرفتند. و انسان را از لجنزار تاریخ بیرون کشیدند.

به خدمت پدر و مادرم سلام عرض می‌کنم پدر و مادر عزیزم من خوشحالم از اینکه به جبهه اسلام که در آن نور الهی بر چهره‌ام می‌درخشد هستم من افتخار می‌کنم که شما پدر و مادر عزیزم چنین فرزندی تربیت کردی و راه خدا و پیامبر خدا را به من نشان دادی. ای درود فراوان بر چنین مادری که با شیر حلال فرزندی به جامعه تحویل داد که توانست اسلام را یاری کند.

پدر و مادر عزیزم و برادرانم اگر من شهید شدم بدانید که عقیده‌ام جز اسلام و مکتب و یاری کردن به دین محمد و خون پاک امام حضرت اباعبدالله الحسین نبود من این راه را که راه پرسعادت می‌باشد و در آن بزرگترین اجر خداوند وجود دارد که همان شهادت است از رهبر اسلام حسین بن علی آموختم و خواستم با خون پاکم فساد و استکبار از روی زمین برچینم.

نصیحتم به اینکه شما پدران و مادران و خواهران و برادران در هر کجا که هستید به یاری اسلام بشتابید به قول امام عزیزمان امروز روزی نیست که ما در کنار و گوشه خود را جا بزنیم و به حالت بی‌تفاوت باشیم باید بپا خیزیم که اسلام و قرآن در معرض خطر قرار گرفته است.

پس شما همه مسلمانان که به خداوند ایمان آوردید در این عصر و زمان به یاری اسلام به پا خیزید شما گر چه در زمین کربلا نبودید و به ندای امام حسین (ع) که فرمود: «هل من ناصر ینصرنی» آیا کسی هست مرا یاری کند پاسخ دهید.

اکنون که حسین زمان که همان راه جدش را می‌پیماید پاسخ داده به آن عمل کنید. و نگذارید کوفیان زمان بر علیه حسین زمان حضرت امام خمینی به پا خیزند و مانند یزید وار او را به شهادت رسانند.

و من از شما ملت ایران می‌خواهم که لحظه‌ای دست از رهبر کبیرمان نکشید و اگر هم بکشید به عذاب الهی که همان جهنم است، دچار خواهید شد. به امید پایدار بودن حکومت الله در کره زمین.

و به امید پیروزی نهائی رزمندگان اسلام در جبهه‌های ایران و لبنان و در سراسر جهان به امید آن روز.

این دعا همیشگی را به قلبتان بسپارید و هر لحظه آنرا تکرار نمائید.

خدایا، خدایا ترا به جان مهدی تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار