چهل‌سالگی سرو/ شهید «مهرعلی طهماسب‌زاده»؛

همیشه پیرو خط امام و ولایت فقیه و پشتیبان روحانیت باشید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «مهرعلی طهماسب‌زاده» آمده است: همیشه پیرو خط امام و ولایت فقیه و پشتیبان روحانیت باشید چونکه ما هرچه داریم از روحانیت است.
کد خبر: ۴۳۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ - 18January 2021

همیشه پیرو خط امام و ولایت فقیه و پشتیبان روحانیت باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در سالروز شهادت شهید «مهرعلی طهماسب‌زاده» وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

شهید «مهرعلی طهماسب‌زاده» فرزند «علی» یکم فروردین ۱۳۴۵ در نکا به دنیا آمد و در تاریخ ۲۹ دی ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی کربلای ۵ در شملچه به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

بسم الله الرحمن الرحیم

بنام خداوند پیامبران به نام خداوند امامان و به نام خداوند شهیدان

أشهد أن لا اله الا الله و أشهد أنّ محمداً رسول الله

با درود و سلام به پیشگاه مقدس حضرت بقیةالله، یگانه منجی عالم بشریت و عدالت‌گستر گیتی حضرت مهدی (عج) و با درود و سلام بر سالار شهیدان میوه باغ رسالت و امامت حسین بن علی علیه السلام و با درود و سلام بر یگانه مرد اسوه مقاومت و مبارز بیدارگر عالم گیتی نابود کننده شرق و غرب، خمینی کبیر و با درود و سلام بر شهیدان کربلای حسین تا شهیدان غرب و جنوب کشور که با نثار جانهایشان درس آزادگی به ما آموختند و برای بقای رسالت پیامبران و تداوم خط آنها و پایدار ماندن قرآن و اجرائی شدن احکام اسلام در جامعه و اندیشه پیروزی حق و صلح و عدالت بر نیروی باطل و ستیز و ظلم، گسترش جهانی ایمان اسلامی، استقرار کامل و همه جانبه ارزشهای اسلامی جان عزیزشان را در کف نهاده در این راه هدیه نمودند.

و با درود و سلام بر تاریخ سازان و دگرگون کنندگان صفحات تاریخ دلاوران، عاشقان دلباخته، تلاشگران دلسوز، زاهدان شب و شیران روز، رهروان حقیقی اسلام، پیروان راستین امام خمینی رزمندگان سرا پا عشق و خلوص که با آهنگ مناجاتهایشان فضای خونین جبهه‌ها را عطر آگین نموده و با این ایمان اسلامی دست تمامی ستمکاران و جباران را برای همیشه کوتاه کنند و آینده درخشان و سعادتمندانه‌ای را برای امت حزب الله و بشریت را نوید داده‌اند.

وصیتم را شروع می‌کنم: پدرم و مادرم اگرچه مرا فرزندی عزیز برای خود می‌دانید و به من محبت می‌کنید و کردید و زحمتها کشیدید و نخوابی‌ها و زجرها برای کسی که هیچ وقت زحمتهایتان را فراموش نمی‌کند، کشیدید، اگرچه ماندن من در پیش شما موجب لذت دنیوی است و هیچ وقت هم حاضر نیستید که از شما جدا شوم بلکه جان دادن برای کسی که هدفش احقاق رسالت پیامبران است زیباتر از همه اینها است.

پدر و مادرم هرگز خم به ابرو نیاورید و هیچ ناراحت نباشید چونکه فرزند شما در راهی گام بر داشت که شما را فردا در محضر پیامبر (ص) و زهرا (س) روسفید خواهد کرد و همیشه پیرو خط امام و ولایت فقیه و پشتیبان روحانیت باشید چونکه ما هرچه داریم از روحانیت است.

و اینک چند سخنی دارم با شما برادران و خواهرانم، همیشه پیرو خط امام باشید و پیرو ولایت فقیه و از شما برادرانم  می‌خواهم که جبهه‌ها را فراموش نکنید و همیشه در فکر اصلاح جامعه باشید.

و از شما خواهرانم می‌خواهم که حجابتان را که ارزنده‌ترین زینت زن می‌باشد، حفظ کنید و زینب‌وار زندگی کرده و زینب‌وار بمیرید، در خط روحانیت گام بردارید و برای رضای خداوند باشید که بدانید برادرتان از شما راضی و خشنود خواهد شد با این کارهایتان، در خاتمه از همه دوستان و فامیلان و آشنایان و همسایگان می‌خواهم که اگر از بنده کم لطفی و یا احیاناً خطائی سر زده با کمال بزرگواریتان مرا ببخشید و عفو کنید. در ضمن وصی من پدرم می‌باشد و ناظر برادرم رضا می‌باشد.

دوستدار شما مهرعلی طهماسب‌زاده

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی خمینی را نگهدار

والسلام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار