مسئول هیئت اندیشه‌ورزی سپاه:

سامانه گنبد آهنین صهیونیست‌ها توان مقابله با موشک‌های ایرانی را ندارد

سردار افشار با بیان اینکه رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۵ منجر به افزایش توان و ارتقای بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی شد، گفت: سامانه گنبد آهنین صهیونیست‌ها توان مقابله با موشک‌های ایرانی را ندارد.
کد خبر: ۴۳۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳ - 18January 2021

سردار علیرضا افشار در مصاحبه با رادیو گفتگو؛ گنبدآهنین توان بازدارندگی بالستیک‌های ایرانی را نداردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «علیرضا افشار» مسئول هیئت اندیشه‌ورزی سپاه در گفت‌وگویی رادیویی، با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۵ سپاه پاسداران اظهار داشت: این رزمایش از هر جهت تأثیرگذار بود.

وی با اشاره به نمایش قدرت دفاعی کشور در این رزمایش گفت: تحریم دشمن هیچ تأثیری در فرایند اقدامات و توان دفاعی ما نداشته است و راه پر صلابت شهیدان را به‌خوبی ادامه داده‌ایم.

مسئول هیئت اندیشه‌ورزی سپاه هدف این رزمایش را کسب آمادگی بیشتر جهت مقابله با تهدیدات دانست و افزود: اگر تهدیدی علیه امنیت ملی صورت گیرد، با قابلیت موشک‌های ما روبه‌رو خواهد شد و توان موشکی ما بازدارنده است.

سردار افشار با اشاره به قابلیت هدایت کلاهک‌ موشک‌های بالستیک ایران در خارج از جو گفت: در این نقطه هیچ راداری برای رهگیری وجود ندارد و آنچه به‌عنوان گنبد آهنین مطرح است، در برابر موشک‌های ما قابلیت و کارایی ندارد.

وی اظهار داشت: اکثر خبرگزاری‌های خارجی از این رزمایش به‌عنوان توان بازدارندگی ایران در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی یاد کردند.

مسئول هیئت اندیشه‌ورزی سپاه همچنین به قدرت بالای سایبری کشور اشاره و بر توان بازدارندگی جمهوری اسلامی و تحقق امنیت منطقه‌ای تأکید کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار