جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا تأکید کرد؛

بکارگیری تمامی ظرفیت‌های ناجا برای توسعه راهپیمایی اربعین

سردار شرفی گفت: راهپیمایی اربعین یک فرصت بی‌نظیر برای مسلمانان است و از تمام ظرفیت‌ها برای تقویت و توسعه راهپیمایی اربعین استفاده می‌کنیم.
کد خبر: ۴۳۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳ - 18January 2021

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی در جلسه قرارگاه اربعین که در پایانه مرزی خسروی برگزار شد، اظهار داشت: سال‌های متمادی است که ملت عاشورایی ایران و بسیاری دیگر از مسلمانان جهان در ایام اربعین روانه کربلای معلی می‌شوند و با حضرت سیدالشهدا (ع) تجدید عهد و پیمان می‌کنند.

وی افزود: مراسم بزرگ اربعین حسینی هر سال پرشورتر از قبل برگزار و به یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی تبدیل شده و چشم‌های بسیاری را به خود خیره کرده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با بیان اینکه باید مراسم پرفیض و معنوی اربعین را به حرکتی جهانی تبدیل کنیم، گفت: امام حسین (ع) تنها متعلق به مسلمانان نیست، بلکه به همه آزادی‌خواهان جهان تعلق دارد.

شرفی یادآوری کرد: گسترده‌ترین شکل همکاری فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را می‌توان در راهپیمایی اربعین مشاهده کرد و ما مسئولان هم وظیفه داریم در نهایت توان خدمتگزار زائران و این حرکت عظیم الهی باشیم.

وی گفت: در راهپیمایی عظیم اربعین همبستگی، انسجام و اتحاد بی نظیری میان مسلمانان ایجاد می‌شود از این روز باید از فرصت پیش آمده استفاده و سبک زندگی اسلامی را در این راهپیمایی پرشور ارائه و تبلیغ کنیم.

شرفی با بیان اینکه اصلی ترین هدف راهپیمایی اربعین اقامه عزای سرور و سالار شهیدان است، تصریح کرد: ایجاد روحیه استکبارستیزی دیگر هدف برپایی از همایش چند میلیونی است که باید بیش از پیش ترویج شود.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی تاکید کرد: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر توسعه و تقویت راهپیمایی باشکوه اربعین بوده و برای این کار از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کرده و خواهیم کرد.

وی با تقدیر از فرمانده، مدیران و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه و دیگر مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری مراسم اربعین به خاطر تلاش‌های شبانه‌روزی در سال‌های اخیر، ابراز امیدواری کرد که با فراهم شدن شرایط در سال آینده شاهد تداوم راهپیمایی دوباره اربعین باشیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار