رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر:

شهدای «کنارک» در راه افزایش قدرت دفاعی کشور جان خود را نثار کردند

حجت‌الاسلام راغبی گفت: شهدای جلیل‌القدر حادثه شناور «کنارک» در راه افزایش قدرت دفاعی کشور جان خود را نثار کردند و سبب افزایش عزت و قدرت نظام در دفاع از مرزهای آبی شدند.
کد خبر: ۴۳۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ - 18January 2021

شهدای «کنارک» در راه افزایش قدرت دفاعی کشور جان خود را نثار کرده‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «یاسر راغبی» رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر امروز در دیدار با خانواده‌های دو تن از شهدای ناوچه کنارک با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: ارزش پدر، مادر، همسر و وابستگان شهدا که صبر کردند و این مصائب سنگین را تحمل کردند، خیلی بالا است و در این راستا جایگاه خانواده معظم شهدا در نزد پروردگار کمتر از مقام شهدا نیست.

راغبی با بیان اینکه شهید نزد پروردگار متعال از نعمات فراوانی بهره‌مند است، گفت: خانواده شهدا غم دوری شهید و مشکلات دیگر را تحمل و در این راه صبر و حوصله می‌کنند.

وی نقش شهدای رمضان (شهدای ناوچه کنارک) را در افزایش قدرت دفاعی کشور را مورد اشاره قرار داد و افزود: این شهدای جلیل‌القدر در راه افزایش قدرت دفاعی کشور جان خود را نثار کردند و سبب افزایش عزت و قدرت نظام در دفاع از مرزهای آبی شدند که این خود سبب ایجاد قدرت بازدارندگی بیشتر می‌شود.

وی بیان کرد: قدرت بازدارندگی سبب می‌شود که هر قدرت و کشوری که فکر حمله به کشورمان را در سر می‌پروراند، وادار به محاسبه شود و همین موضوع سبب می‌شود که به خود اجازه جسارت به کشورمان را ندهد.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر خاطرنشان کرد: شهدای رمضان در همه پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی سهیم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار