نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:

مردم از ارکان اصلی انقلاب اسلامی هستند

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری گفت: مردم از ارکان اصلی انقلاب اسلامی هستند و رضایتمندی و اعتماد مردم به این رسانه سرمایه اجتماعی است.
کد خبر: ۴۳۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶ - 18January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «سیدهاشم حسینی بوشهری» نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری امروز (دوشنبه) در مراسم رونمایی از برنامه‌سازی ویژه ایام‌الله دهه فجر صدا وسیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: اطلاع رسانی بموقع و به دور از اغراق از عملکرد نظام سبب مایوس شدن دشمن در سطح ملی و بین‌المللی و امیدواری و پایداری دوستان انقلاب می‌شود.

وی گفت: استکبار جهانی در زمان حاضر سعی در ناکارآمد نشان دادن حکومت دینی دارد و در این شرایط امیدآفرینی در جامعه با انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است.

وی افزود: نقش اطلاع رسانی و صدا و سیما در انقلاب اسلامی کلیدی، اثرگذار، وحدت‌بخش و ماندگار است و توانسته است در جهاد رسانه‌ای و جنگی نابرابر فرآیند ۴۲ ساله انقلاب اسلامی ایران را به جهانیان نشان دهد.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مردم از ارکان اصلی انقلاب اسلامی هستند و رضایتمندی و اعتماد مردم به این رسانه سرمایه اجتماعی است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از تلاش‌های مدیران و برنامه‌سازان صدا و سیمای مرکز بوشهر در فرآیند زمینه‌سازی فنی و زیرساختی، ظرفیت‌سازی برنامه‌ای بویژه برنامه‌های مذهبی مناسبتی و کرونایی و دستاوردهای انقلاب اسلامی، آنان را در خط مقدم دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.

حسینی بوشهری گفت: رسانه‌ها و صدا و سیما در زمینه مقابله با ویروس کرونا نیز خوب عمل کردند و با تشویق مردم به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نقشی مهم در مدیریت این بیماری ایفا کردند.

سیدحسین ناظر مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر در این بازدید گفت: این مرکز ۱۲ هزار دقیقه برنامه خبری، رادیویی، تلویزیونی، فضای مجازی و موسیقی ویژه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گستره استانی، ملی و فراملی تولید کرده‌ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها