وزیر دفاع یمن:

آمریکا تروریست است/ تحولات بزرگی در زمینه نظامی در راه است

وزیر دفاع یمن ضمن تروریستی خواندن آمریکا، گفت که واشنگتن از این تجاوز دفاع کرده و ملتها را می‌کشد و گروههای تروریستی نیز ساخت آمریکا هستند.
کد خبر: ۴۳۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲ - 18January 2021

آمریکا تروریست است/ تحولات بزرگی در زمینه نظامی در راه استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمدناصر العاطفی» وزیر دفاع یمن از تلاش این کشور برای ساخت سلاح راهبردی بازدارنده خبر داد.

خبرگزاری «سبأ نت» به نقل از العاطفی گزارش داد که وزارت دفاع و ریاست ستاد مشترک ارتش یمن با نظارت شورای عالی سیاسی، در حال پیشرفته کردن تجهیزات نظامی این کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه ظلم و تجاوز به یمن باعث شد که دست به توسعه تجهیزات نظامی بزنند، خاطر نشان کرد، نیروهای مسلح یمن دارای تجهیزات پیشرفته‌ای هستند که برای دفاع از این کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزیر دفاع یمن با بیان اینکه به زودی تجهیزات نظامی جدیدی رونمایی خواهند کرد، گفت که این سامانه‌ها، تحولات بزرگی در راهبرد جنگ و مقابله با تجاوز ائتلاف سعودی-اماراتی به وجود خواهد آورد.

العاطفی با اشاره به اینکه فقط با زور، تجاوز به یمن متوقف خواهد شد، تأکید کرد، یمن این توانایی را دارد و موفق شده است در زمینه ساخت موشکهای بالستیک زمین به زمین سلاحهای سنگین، نیمه سنگین و سبک پیشرفتهای خوبی به دست آورد.

وی ادامه داد: «همگی شنیدیم که انصار الله یک گروه تروریستی نامیده شد. این در یمن برای ما مهم نیست... همه دنیا می‌دانند که اینها، مسائل سیاسی هستند. هیچ کس حق ندارد و نمی‌تواند کسی را که از کشور و ملت خود دفاع می‌کند، تروریست بنامد».

وزیر دفاع یمن خاطرنشان کرد، آمریکاییها خودشان تروریست هستند؛ زیرا این تجاوز دفاع کرده و ملتها را می‌کشند و گروههای تروریستی نیز ساخت آمریکا هستند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار