رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:

دستاوردهای انقلاب برای خنثی‌سازی فتنه دشمنان باید به مردم بازگو شود

حجت الاسلام ناصر آقایی گفت: برای خنثی سازی فتنه دشمنان باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم بازگو شود.
کد خبر: ۴۳۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰ - 18January 2021

دستاوردهای انقلاب برای خنثی‌سازی فتنه دشمنان به مردم بازگو شود

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام ناصر آقایی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، روز دوشنبه در جلسه هماهنگی ایام الله دهه فجر و سالروز حماسه دوم بهمن در ارومیه اظهار داشت: برای مقابله با یاس آفرینی دشمنان، امیدآفرینی به ویژه بین نسل جوان از ضرورت های امروز کشور بوده که در این راستا باید دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را برجسته کرد.

وی افزود: دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا امید مردم را به یاس تبدیل کنند بنابراین در چنین شرایطی و برای خنثی سازی این فتنه دشمنان باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم بازگو شود.

آقایی ادامه داد: در ۴۲ سالی که از انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد، دشمنان با وجود فتنه انگیزی و طراحی توطئه های مختلف علیه ایران همواره مغلوب نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند و هرگز راه به جایی نیافته اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: از اولین روزهای انقلاب، هرلحظه دشمنان تلاش کردند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزنند ولی هرگز موفق نشده اند.

حجت الاسلام آقایی ادامه داد: الگوشدن نظام اسلامی در منطقه، افزایش اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان، افزایش امنیت کشور در مقابل توطئه های دشمنان، صعود ایران اسلامی در حوزه های مختلف انرژی اعم از نفت و گاز و حضور برجسته در بازارهای جهانی از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: دهه فجر امسال با ایام ولادت حضرت فاطمه (س) مقارن شده که با توجه به این امر، باید با شکوه بسیار بیشتری برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها