پیام تسلیت بنیاد شهید بهاباد در پی درگذشت مادر شهید «محمد اسمعیلی»

بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهاباد در پیامی درگذشت حاجیه «فاطمه عبدلی دهنو» مادر شهید «محمد اسمعیلی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۳۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹ - 18January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهاباد در پیامی درگذشت مادر شهید «محمد اسمعیلی» را تسلیت گفت.

 
در متن پیام آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
انالله واناالیه راجعون
 
خانواده محترم شهید معظم محمد اسمعیلی حسین ابادی
 
با سلام
 
با کمال تاثر و تاسف در گذشت خادمه حضرت زهرا سلام الله علی‌ها مادر بزرگوار شهید شادروان حاجیه «فاطمه عبدلی دهنو» را تسلیت و تعزیت عرض می‌نمائیم.
 
مادر فداکار شهید که عمر باعزت خود را در راه خدمت به ائمه اطهار و حضرت زهرا (س) و رضایت خداوند تبارک و تعالی و تربیت فرزندانی همچون شهید «محمد اسمعیلی» گذراند و فرزند عزیز خود را در دوران دفاع مقدس که اسلام و انقلاب نیاز به فداکاری و از خودگذشتگی دلیرمردان داشت لباس رزم برفرزند خود پوشاند و او را جهت دفاع از اسلام بدرقه کرد.
 
شهید محمداسمعیلی در عملیات کربلای ۵ در شلمچه شرکت و در نبردی سخت شجاعانه جنگید و در تاذیخ ۱۳۶۵/۱۰/۱۹ به فیض عظمای شهادت نائل شد و پیکر مطهرش پس از تشیع باشکوه در روستای دهنو ملااسماعیل آرام گرفت.
 
مادر بزرگوار شهید نیز در روز شهات حضرت زهرا (س) دعوت حق را لبیک گفته و به دیدار معبود شتافت. برای آن مادر صبور و مقاوم آمرزش و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزند شهیدش و برای خانواده و بستگان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال خواهانیم.
 
بنیادشهید وامور ایثارگران بهاباد
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها