خود باوری، دشمن شناسی محوریت برنامه‌های دهه فجر یزد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن منوط به تصمیم ستاد استانی کرونا است.
کد خبر: ۴۳۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ - 19January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت الاسلام «فخرالدینی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در اولین نشست ستاد دهه فجر شهرستان اشکذر گفت: نوزده کارگروه مصوب شده که مسئول هر یک از کمیته‌های مرتبط نیز مشخص و وظایف محوله در این راستا به آن‌ها ابلاغ شده است تا برنامه‌های شاخص خود را جمع بندی و در جلسه بعدی ستاد ارائه کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص کشور که دهه مبارک فجر امسال درگیر مسائل کرونایی است کلیه برنامه‌های این دهه و جشن انقلاب نیز باید با هماهنگی کامل ستاد کرونا در استان و شهرستان‌های ده گانه باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خود باوری، دشمن شناسی و نشاط اجتماعی را محوریت برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان عنوان کرد و ادامه داد: این محوریت‌ها باید در جهت رفع شبه‌هایی که امروز دشمنان نظام اسلامی به انقلاب می‌زنند باشد و بیشتر این محوریت‌ها باید در کارگروه‌های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام فخرالدینی ادامه داد: تقارن میلاد صدیقه کبری (س) فاطمه زهرا با دهه مبارک فجر را به فال نیک گرفته و تلاش می‌کنیم تا ضمن اجرای برنامه‌های جشن انقلاب، ایام خجسته ولادت حضرت فاطمه هم نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نیز منوط به تصمیم ستاد استانی کرونا است که هر تصمیمی که در این راستا در آن ستاد اتخاذ گردد مورد توجه و به شهرستان‌های استان نیز ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار