برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های کرمانشاه، خوزستان، قم و گیلان

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های کرمانشاه، خوزستان، قم و گیلان و رسیدگی به پرونده‌های متقاضیان این استان‌ها خبر داد.
کد خبر: ۴۳۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ - 19January 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دکتر حمیدرضا حبیب‌اللهی با اشاره به برگزاری کمیسیون تعیین درصد جانبازان در استان کرمانشاه اظهار داشت: این کمیسیون در روز‌های ۱۸ و ۱۹ دی با حضور هشت نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و ۲۴۰ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین ویزیت و معاینه شدند.

وی افزود: کمیسیون تعیین درصد جانبازان استان خوزستان نیز در روز‌های ۲۵ و ۲۶ دی با حضور هشتنفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و در این مدت ۲۴۷ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین مورد معاینه قرار گرفتند.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان در استان قم گفت: این کمیسیون روز ۱۸ دی با حضور شش نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی برگزار شد که در این کمیسیون ۱۲۷ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین معاینه شدند.

حبیب اللهی ادامه داد: کمیسیون تعیین درصد جانبازان استان گیلان نیز در روز‌های ۱۸ و ۱۹ دی و کمیسیون رسیدگی به پرونده‌های موضوع ماده ۲۲ و ۲۶ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران این استان در روز‌های ۲۰ و ۲۱ دی با حضور شش نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد. در این مدت ۲۴۱ نفر از متقاضیان تعیین درصد جانبازی بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین مورد معاینه قرار گرفتند. همچنین ۲۰۹ پرونده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مربوط به ماده ۲۲ و ۲۶ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها