معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

مهمترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بکارگیری آموزه‌های قرآنی است

دریادار سیاری گفت: مهمترین راه مقابله با تهاجم دشمن در عرصه فرهنگی، بهره‌گیری و بکارگیری آموزه‌های قرآنی، انقلابی و ملی است.
کد خبر: ۴۳۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ - 19January 2021

مهمترین راه مقابله با تهاجم دشمن در عرصه فرهنگی، بکار گیری آموزه‌های قرآنی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش در آئین تجلیل از منتخبین اولین مرحله طرح قرآنی تسنیم ویژه کارکنان پایور ستاد ارتش که صبح امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌صورت وبینار (ویدئوکنفرانس) در سالن همایش‌های ولایت ستاد ارتش برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه در بحث اجرای برنامه‌های قرآنی شاهد ابتکار و خلاقیت بسیار خوبی در سطح ستاد ارتش هستیم و امروز اثراتش را می‌بینیم.

وی با اشاره به اینکه سبک زندگی هر جامعه‌ای نشأت گرفته از فرهنگ حاکم بر آن جامعه است، افزود: در جمهوری اسلامی ایران سبک زندگی از آموزه‌های دینی، قرآن و فرهنگ اصیل ایرانی نشأت می‌گیرد و ما این سبک زندگی را به جلو می‌بریم، به آن افتخار می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان به آن خدشه‌ای وارد کنند.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: دشمن از طریق جنگ نرم به دنبال تغییر سبک زندگی ما است و می‌خواهد اعتقادات و باورهایمان را تغییر دهد؛ زیرا پایه و اساس سبک زندگی، باور‌ها و اعتقادات است.

دریادار سیاری گفت: مهمترین راه مقابله با تهاجم دشمن در عرصه فرهنگی، بهره‌گیری و به‌کارگیری آموزه‌های قرآنی، انقلابی و ملی است؛ زیرا اساس عقاید و باور‌های ما به‌عنوان ریشه و تنه درخت است و بقیه اعمال شاخه‌های درخت هستند و وقتی که تنه و ریشه را محکم نگه داریم، قطعاً بقیه امور سالم می‌ماند؛ این یک سند بالادستی بسیار قوی است که اگر به آن توجه داشته باشیم، هرگز دشمن نمی‌تواند آن را تغییر دهد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش ضمن تشکر از همه مقام‌آورندگان در این طرح تأکید کرد: امروز همه کسانی که در این عرصه مقام آوردند، یک مسئولیت سنگین دارند و باید در سبک زندگی برای دیگران الگو باشند.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام «حسین صنعت‌پور امیری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش گزارشی از اهداف و نحوه اجرای برنامه‌های قرآنی ستاد ارتش ارائه کرد و گفت: قرآن همه چیز است و برای رسیدن به قله‌های بلند، تنها راه، قرآن است و اگر غیر از این را انتخاب کنیم، کارساز نخواهد بود. قرآن کریم تنها راه هدایت است و تنها نسخه بشریت محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خداوند هر کس را که دوست داشته باشد در کنار قرآن قرار می‌دهد و مورد لطف و عنایت قرآن قرار می‌گیرد و کسی که مورد لطف قرآن نباشد از سفره قرآن محروم است.

 حجت‌الاسلام صنعت‌پور افزود: انقلاب ما نیز برخواسته از قرآن کریم است و استمرار آن با قرآن صورت می‌گیرد. داروی شفابخش برای تمام درد‌های اجتماعی، خانوادگی و فرهنگی و راه برون‌رفت از تمام مشکلات بشریت که گرفتار آن هستند، تمسک به قرآن کریم است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها