مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر خبر داد؛

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در استان بوشهر

حجت‌الاسلام «محمدرضا اسماعیل‌پور» گفت: ۵۰۰ سبد معیشتی بین خانواده‌های نیازمند با عنوان طرح «تبرکات فاطمی» توزیع می‌شود.
کد خبر: ۴۳۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳ - 19January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمدرضا اسماعیل‌پور» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر امروز (سه‌شنبه) در آیین توزیع یازدهمین مرحله کمک‌های مؤمنانه با عنوان تبرکات فاطمی با بیان اینکه این کمک‌های مؤمنانه به مناسبت دهه فاطمیه اجرا شده است اظهار داشت: به سبب بیماری کووید ۱۹ و جلوگیری از اجرای برنامه‌های ایام فاطمیه، طرح توزیع بسته‌های معیشتی با عنوان تبرکات فاطمی به اجرا گذاشته شد.

وی گفت: در این راستا ۵۰۰ سبد معیشتی بین خانواده‌های نیازمند با عنوان طرح «تبرکات فاطمی» توزیع می‌شود.

وی، با بیان اینکه این بسته‌ها از محل نیت واقفان خیراندیش تأمین شده است خاطرنشان کرد: برای هر کدام از این بسته‌های معیشتی ۳۵۰ هزار تومان هزینه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر این بسته‌های معیشتی را شامل ۱۰ کیلوگرم برنج ایرانی، رب‌گوجه فرنگی، ماکارونی، سویا و گوشت مرغ برای خانواده‌های نیازمند دانست و بیان کرد: در مجموع برای تهیه ۵۰۰ بسته معیشتی دو میلیارد ریال تخصیص یافته است.

اسماعیل‌پور از توزیع بیش از ۳۰ هزار ۵۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون کمک‌های نقدی و غیرنقدی شامل بسته‌های معیشتی و بهداشتی به ارزش ۷۲ میلیارد ریال از محل درآمد نیات واقفان استان بوشهر هزینه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار