بیانیه بسیج مداحان خراسان رضوی در تقدیر از ستایش‌گران اهل‌بیت

بسیج مداحان خراسان رضوی از ستایش‌گران اهل‌بیت (ع) به دلیل برگزاری پرشور عزاداری ایام فاطمیه با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی تقدیر کرد.
کد خبر: ۴۳۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷ - 19January 2021

بیانیه بسیج مداحان خراسان رضوی در تقدیر از ستایش‌گران اهل‌بیت

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در پی برگزاری عزاداری‌های ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی، بسیج مداحان خراسان رضوی طی بیانیه‌ای ضمن تقدیر از حضور با شکوه مردم در ویژه برنامه‌های دهه فاطمیه از مداحان اهل‌بیت نیز تقدیر کرد.

در این بیانیه آمده است؛ به شکرانه توفیق و خدمت‌گزاری صادقانه و خالصانه جامعه ستایشگران مذهبی خراسان رضوی در اقامه عزا و سوگواری بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در جوار مضجع نورانی و شریف حضرت ابالحسن الرضا علیه الاف التحیه و الثنا و تکریم و بزرگداشت ایام فاطمیه در تبعیت و الگوپذیری از مقتدا و پیشوای مسلمانان جهان، رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی که در حال و هوای عاشورایی با همت و حضور گرم و اثرگذار ستایشگران اهلبیت علیه السلام جای تقدیر و تشکر دارد.

این بیانیه می‌افزاید: به لطف الهی، مردم عزیز از اشعار و محتوا با مضامین و ترجمان عالی و در تراز مسیر هدایت بخش اولین شهیده ولایت در راستای دفاع از امام زمان خویش که سرشار از لطف، احسان، صبر و استقامت بود مستفیض و بهره‌مند شدند.

در پایان این بيانيه آمده است: بسیج مداحان خراسان رضوی، ضمن آرزوی قبولی عزاداری آحاد مردم، در کمال امتنان، محضر سرشار از لطف و عاطفت شما که سرچشمه زلال عشق و شور فاطمی است را ارج مینهد و توفیقات روز افزونتان را تحت عنایات حضرت صاحب الزمان (عج) مسئلت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار