کتائب حزب الله: جنایت تروریست‌ها در جرف النصر همزمان با پرواز هواپیماهای آمریکایی بود

سخنگوی کتائب حزب الله عراق اعلام کرد که رد پایی گروه‌هایی تروریستی در حملات بامداد روز سه شنبه شمال بابل وجود دارد اما همزمان با این حملات هواپیماهای آمریکایی به طور گسترده بر فراز این منطقه پرواز می‌کردند.
کد خبر: ۴۳۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵ - 19January 2021

کتائب حزب الله: جنایت تروریست‌ها در جرف النصر همزمان با پرواز هواپیماهای آمریکایی بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، کتائب حزب الله اعلام کرد که همزمان با حمله گروه‌هایی تروریستی به منطقه عملیات ارتش عراق در شمال استان بابل این کشور، هواپیماهای آمریکایی به طور گسترده بر فراز آن منطقه پرواز می‌کردند.

به گزارش شبکه المیادین، سخنگوی نظامی« کتائب حزب الله» عراق از وجود رد پای گروه‌هایی جنایتکار و تروریستی در حملات شب گذشته به منطقه جرف النصر در شمال استان بابل عراق خبر داد و گفت که انگیزه‌هایی مخرب و پلید در پس این حملات بوده است.

«جعفر الحسینی» تاکید کرد: «این عملیات جنایتکارانه در شمال استان بابل در منطقه عملیات برادران ما در ارتش عراق انجام شده و همزمان با انفجار دکل‌های برق طی این عملیات، هواپیماهای شناسایی دشمن آمریکایی نیز به طور گسترده بر فراز این منطقه پرواز می‌کردند.»

الحسینی گفت: «ما از طرف‌های ذیربط می‌خواهیم که این باندهای جنایتکار را تحت پیگرد قرار داد تا مانع تکرار چنین حملاتی شوند.»

در این بیانیه که نسخه‌ای از آن در وبگاه «شفق نیوز» منتشر شد، آمده است: چند برج انتقال برق هدف حمله و خرابکاری باندهای تروریستی داعش در منطقه «البهبهانی» در شمال استان بابل قرار گرفت که برخی آن را حمله هوایی جنگنده‌ها تفسیر کردند.

بعد از آنکه برخی رسانه‌ها از جمله شبکه المیادین لبنان، شبکه العهد عراق و شبکه الجزیره قطر از نقش آمریکا در حملات بامداد روز سه شنبه در جرف النصر سخن گفتند، گروه رسانه‌ای موسوم به «الاعلام الامنی» عراق (نزدیک به ارتش) با انتشار بیانیه‌ای هرگونه حمله به نیروهای امنیتی عراق در منطقه «جرف النصر» (جرف الصخر سابق) در استان بابل را تکذیب کرد.

در این بیانیه آمده است: چند برج انتقال برق هدف حمله و خرابکاری باندهای تروریستی داعش در منطقه «البهبهانی» در شمال استان بابل قرار گرفت که برخی آن را حمله هوایی جنگنده‌ها تفسیر کردند. نیروی امنیتی عراق نیز عملیات تفتیش برای یافتن عناصر و عوامل این اقدام تروریستی را آغاز کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها