فرمانده نیروی انتظامی خوزستان:

فعالیت در عرصه‌های مختلف حوزه دفاع مقدس عاقبت به خیری محض است

سردار «محمد صالحی» افتخار حضور و فعالیت در عرصه دفاع مقدس را عاقبت به خیری محض دانست و گفت: یکی از بهترین دعاها برای هر کسی این است که از خدا بخواهیم او را عاقبت به خیر کند و شما مدیران و کارکنان خدمتگزار حوزه دفاع مقدس از کسانی هستید که به واسطه قداست نوع فعالیت‌تان از این دعا بهرمندید.
کد خبر: ۴۳۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲ - 20January 2021

فعالیت در عرصه دفاع مقدس عاقبت به خیری محض است

به گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از اهواز، سردار «سید محمد صالحی» فرمانده نیروی انتظامی خوزستان با حضور در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان با سردار «عباس یوسفی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار افتخار حضور و فعالیت در عرصه دفاع مقدس را عاقبت به خیری محض دانست و اظهار داشت: یکی از بهترین دعاها برای هر کسی این است که از خدا بخواهیم او را عاقبت به خیر کند و شما مدیران و کارکنان خدمتگزار حوزه دفاع مقدس از کسانی هستید که به واسطه قداست نوع فعالیت تان از این دعا بهره مندید.

‌صالحی به فعالیت‌های شاخص صورت گرفته استان خوزستان در حوزه دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: اینکه کار شما مبنای علمی و استنادی پیدا کرده و در ارائه همه فعالیت‌ها از این اصول مبنایی بهره می برید، جای خوشحالی و افتخار است، چرا که هدیه تاریخ پر افتخار دفاع مقدس به نسل‌های آینده امانت مهمی است که باید با دقت فراوان به انجام برسد.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفت: اولین یگان‌هایی که در مرزها با رژیم بعث عراق وارد درگیری شدند و مقاومت کردند پاسگاه‌های مرزی ژاندارمری آن زمان بودند و اولین پاسداران امنیت شهرهای مرزی و درگیر جنگ نیز شهربانی‌هایی بودند که امروزه مجموعه آن‌ها را نیروی انتظامی می گویند.

وی به غفلت تدوین و انتشار نقش نیروی انتظامی خوزستان در دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: با تمام وجود من و همکارانم آمادگی داریم که اگر در این خصوص غفلتی صورت گرفته آن را جبران کنیم و از هیچ تلاشی برای ارائه هر چه بهتر نقش بی‌بدیل نیروی انتظامی در عرصه های مختلف دوران دفاع مقدس دریغ نخواهیم کرد.

در ادامه جلسه سردار «عباس یوسفی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ضمن ارائه گزارشی از آخرین فعالیت‌های صورت گرفته در خوزستان به اهمیت حضور نیروی انتظامی در همه عرصه‌ها اشاره کرد و گفت: در چند زمینه خواهان همکاری بیشتر و بهتر مجموعه ناجا در حوزه دفاع مقدس هستیم.

وی معرفی چند پژوهشگر برای مشارکت در دانشنامه دفاع مقدس، چند استاد دانشگاه برای تدریس 2 واحد درسی دفاع مقدس در مراکز علمی، چند سرباز وظیفه برای حضور در مراکز فرهنگی و تولید محتوا برای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان را از مهمترین مشارکت‌های مشترک دانست و تصریح کرد: چنانچه امروز به هر دلیل از نقش نیروی انتظامی در هر زمینه‌ای غفلت کنیم، به همان اندازه فردا باید پاسخگوی نسل جوان شاغل در این نیروی انقلابی و خدمتگزار باشیم.

در پایان این جلسه مقرر شد موارد مطرح شده تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری شوند و مدعوین در جلسه نیز بازدیدی میدانی از روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها