برگزاری مراسم سالگرد تدفین شهید گمنام تیپ ۳۸ زرهی تربت‌جام+ تصاویر

مراسم سالگرد تدفین شهید گمنام تیپ مستقل ۳۸ زرهی تربت‌جام برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ - 20January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت‌جام، به مناسبت سومین سالگرد تدفین شهید گمنام تیپ مستقل ۳۸ زرهی تربت‌جام، مراسم گرامیداشتی با حضور سرهنگ «مهدی سعیدیان» فرمانده این تیپ، مسئولین محلی و جمعی از خانواده‌های شهدا در مزار شهید گمنام کوی سازمانی تیپ ۳۸ زرهی برگزار شد.

سرهنگ سعیدیان در این مراسم اظهار داشت: لباسی که بر تن داریم میراث گرانبهای شهیدانی است که عطر وجودشان فضای جامعه را معطر کرده است. شهیدانی که شرف، مردانگی و ایثار را معنا کردند و با بذل جان به مصاف با دشمنان اسلام و انقلاب رفتند.

وی افزود: حضور شهید گمنام در تیپ ۳۸ زرهی و کوی سازمانی ارتش مایه خیر و برکت است و در سالگرد تدفین این شهید والامقام با خون مطهر شهیدان پیمان می‌بندیم تا همچنان در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر داریم و به گونه‌ای عمل کنیم که رضایت الهی را به همراه داشته باشد و تداوم‌بخش حرکت شهدای عالی مقام باشیم.

سعیدیان تصریح کرد: تیپ ۳۸ زرهی در دوران دفاع مقدس برای تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب ۵۵۵ شهید تقدیم کرده است و در ادامه جهاد شهدای این تیپ، کارکنان تیپ ۳۸ زرهی گوش به فرمان ولایت آماده مقابله با هرگونه تهدید دشمن هستند.

در پایان این محفل معنوی ضمن عطر افشانی مزار شهید گمنام، پلاک عزت توسط سرهنگ سعیدیان به خانواده شهیدان جاویدالاثر اهل‌سنت «عبدالغفور بیدالهی» و «نوراحمد ندایی» اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار