در حاشیه برگزاری رزمایش «اقتدار ۹۹» صورت گرفت؛

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از سوی «نزاجا» به مردم مناطق کم‌برخوردار

در حاشیه برگزاری رزمایش اقتدار ۹۹، بیمارستان ۵۷۲ منطقه جنوب شرق نیروی زمینی ارتش با برپایی بیمارستان صحرایی مجهز، به مردم مناطق روستایی منطقه جاسک خدمات درمانی و پزشکی ارائه کرد.
کد خبر: ۴۳۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ - 20January 2021

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از سوی «نزاجا» به مردم مناطق کم‌برخوردار جنوب شرق کشوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در راستای اجرای طرح‌های مردم‌یاری و کمک‌های مومنانه نیروی زمینی ارتش، منطقه جنوب شرق این نیرو با برپایی بیمارستان صحرایی در روستا‌های حومه شهرستان جاسک و جنوب شرق کشور در نوار ساحلی مکران، به مردم این منطقه خدمات پزشکی ارائه کرد.

این بیمارستان صحرایی دارای بخش‌های مختلف شامل اورژانس، داخلی، عفونی، اتاق عمل، ریکاوری و داروخانه است که ضمن ارائه خدمات درمانی و پزشکی و انجام ده‌ها عمل جراحی رایگان به مردم منطقه، بسته‌های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا را در بین مردم توزیع کرده است.

غربالگری و آزمایش مردم این مناطق به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از اقدامات دیگر کادر بهداشتی و درمانی این بیمارستان بود که در طول رزمایش ارائه شد.

در همین راستا فرماندهان و مسئولان رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش، با حضور در مناطق کم‌برخوردار و روستا‌های اطراف منطقه عمومی رزمایش اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی در بین مردم و خانواده‌ها کردند.

مردم مناطق کم‌برخوردار جنوب شرق کشور از اجرای طرح مردم‌یاری و خدمات بهداشتی نیروی زمینی ارتش در جریان رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار