دلنوشته پدر شهید مرزبان خراسان‌ جنوبی به رهبر معظم انقلاب اسلامی

«حسین اسفندیاری» پدر شهید مرزبان «عباس اسفندیاری» دلنوشته‌ای برای رهبر معظم انقلاب اسلامی به فرمانده مرزبانی خراسان‌ جنوبی تقدیم کرد.
کد خبر: ۴۳۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ - 20January 2021

دلنوشته پدر شهید مرزبان خراسان‌جنوبی به فرمانده معظم کل قوابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «حسین اسفندیاری» پدر شهید مرزبان «عباس اسفندیاری» دلنوشته‌ای برای رهبر معظم انقلاب اسلامی به سردار «علی‌اصغر مسروری» فرمانده مرزبانی خراسان‌ جنوبی تقدیم کرد.

در این دلنوشته آمده است:

به نام خدا

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی

سلام علیکم

با وجود اینکه هشت سال از فراق فرزند 20 ساله‌یمان که در مرزهای استان خراسان‌ جنوبی با لباس سربازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در  درگیری با اشرار مسلح کوردل به شهادت رسیده، می‌گذرد و دلتنگش هستیم آنچه ما را آرامش حقیقی می‌دهد سخنان و پیام‌های معظم له است که در بخشی از سخنان خود در مورد شهدای مرزبانی فرموده‌اید؛ «شهدا مرزی ما مظلومند و طفلک‌ها دیده هم نمی‌شوند» به درستی که هم اینگونه است و این مظلومیت را به خوبی درک کرده‌ایم اما خوشحالیم که خون پاک پاره تنمان نشان سربلندی و افتخار آفرینی او است.

حضرت آقا شهادت فرزندمان ما را ناراحت نکرد بلکه ما را عزت و افتخار دیگر داده و آنچه قلبمان را ناراحت و رنجور می‌کند تنهای شما است که حاضریم در راه شما و اعتلای اسلام ناب محمدی (ص) خود و فرزندان دیگرمان را فدا کنیم.

برای عزت و سربلندی شما و ذلت خواری بدخواهان شما دعا می‌کنیم و از شما می‌خواهیم ما را از دعای خیر خود بی‌نصیب نفرمایید.

آرزوی من و مادر شهید دیدار شما ولی امر مسلمین جهان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار