شهید «شمس‌الله علیاری»:

ای مردم از اسلام، خوب پاسداری کنید

شهید «شمس‌الله علیاری» در بخشی از وصیت‌نامه خود خطاب به مردم می‌نویسد: ای مردم، اسلام امانتی در دست شما است پس از آن خوب پاسداری کنید.
کد خبر: ۴۳۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ - 21January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، شهید «شمس‌الله علیاری» در اول اسفندماه 1342  در شهرستان شبستر آذربایجان‌شرقی چشم به جهان گشود. وی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه‌های نور شد و پس از چندی مجاهدت در راه اسلام، سرانجام در تاریخ 24 دی‌ماه 1365 در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

آفتاب عمر چه زودتر غروب می‌کند آنگاه که خدا بخواهد انسان دنیا را وداع می‌گوید اما چه زیباست که این تقدیر به لطافت مهربان مادری باشد که فرزند دلبندش را در آغوش گیرد و این کار میسر نباشد مگر با شهادت در راه خدا، مکتب، دین و وطن.

سلام بر حسین سرور آزادگان، ای سرور شهیدان هر چند که کسی نبود در صحرای داغ کربلا به ندای «هل من ناصر ینصرنی» تو جواب بدهد الان به فریاد امام امت، میلیون‌ها نفر عاشق به راهت فریاد لبیک سر داده و به صحرای کربلای ایران قدم نهاده‌اند.

از خدا می‌خواهم که در این راه با تمام وجودم گام بردارم و زخم‌هایی که در این راه به تنم می‌خورد بیاد خدا تحمل کنم. زیرا من شهادت را در اوج آرزوهای خود می‌دانم. خدایا همیشه می‌خواستم در راه حققدم بردارم و در مقابل ظلم ایستادگی کنم.

می‌خواستم که دروغگویان، مصلحت‌طلبان و غرض‌ورزان را رسوا کنم. حال خدای بزرگ هدایتم کنم که ناتوانم، خدایا حال دیگر مرا به سوی خود بخوان که دیگر جای من در این دنیای فانی نیست.

برادران در کلام امام بیشتر دقت کنید، سعی نمایید که از خدا دوری ننمایید، همیشه بیاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید. ای دوستان و همسنگران عزیز خون من از خون سید مظلومان با ارزش‌تر است؟ نه، هرگز نباید سنگر اباعبدالله‌الحسین(ع) را خالی گذاشت. سنگری که علی‌اکبر و علی اصغر و 72 تن در آن به شهادت رسیدند. ای مردم، اسلام امانتی در دست شما است پس از آن خوب پاسداری کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها