رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ارتش جمهوری اسلامی انقلابی و معنویت‌محور است

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: خداخواهی کارکنان و فرزندان ارتشی غیور نشان‌دهنده این است که ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی انقلابی و معنویت‌محور است.
کد خبر: ۴۳۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳ - 22January 2021

ارتش جمهوری اسلامی ایران انقلابی و معنویت‌محور استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اولین جشنواره طرح‌های فرهنگی مصباح که با حضور فرماندهان و مسئولان نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالن همایش شهید مطهری ستاد این نیرو برگزار شد، ضمن اشاره به موفقیت چشمگیر نیروی پدافند هوایی در رزمایش اخیر پهپادی اظهار داشت: به‌حمدالله برابر بررسی آماری صورت گرفته در شورای عالی تعالی معنوی آثار و برکات اجرایی شدن طرح‌های فرهنگی مصباح موجب افزایش روحیه معنوی، بصیرتی و سیاسی کارکنان پایور و وظیفه و همچنین خانواده و فرزندان نیروی همیشه بیدار و غیور پدافند هوایی شده است که نتایج به دست آمده در بسیاری از حوزه‌ها و شاخص‌های معنوی و بصیرتی بالا رفته و بعضی چالش‌های موجود هم بسیار کاهش یافته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به استقبال جامعه هدف از طرح‌های فرهنگی مصباح خاطرنشان‌کرد: خداخواهی کارکنان و فرزندان ارتشی غیور نشان‌دهنده این است که ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی انقلابی و معنویت‌محور است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به حمایت‌های همه‌جانبه مادی و معنوی سامانه فرماندهی در برگزاری و هرچه بهتر اجرا شدن طرح‌های فرهنگی مصباح تصریح کرد: طرح‌های مصباح پاسخگوی نیاز‌های معنوی و فطری کارکنان است و موجبات افزایش انگیزه و ارتقاء توان رزمی یگان را در پی دارد.

وی با تأکید بر ضرورت استمرار اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح خاطرنشان کرد: طرح‌های فرهنگی مصباح نه برای مدت و زمان محدود بلکه برای درازمدت تهیه شده است؛ از این رو همچنان استمرار خواهد داشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: فلسفه پیدایش طرح‌های فرهنگی مصباح مقابله با جنگ نرم دشمن است؛ بنا بر این تا جنگ نرم دشمن هست، طرح‌های فرهنگی مصباح هم ادامه خواهد داشت؛ چرا که طرح‌های فرهنگی مصباح اثربخش‌ترین پادزهر علیه جنگ نرم دشمن به شمار می‌رود.

در پایان این مراسم از فرماندهان، رؤسا و مسئولان منتخب در راستای اجرای عملکرد و اثربخشی طرح‌های فرهنگی مصباح تجلیل شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار