شهید «حسین دیندار»: از روحانیت مبارز پشتیبانی کنید

در قسمتی از وصیت‌نامه شهید «حسین دیندار» آمده است: از روحانیت مبارز که بازوی توانمند انقلاب و امام می‌باشند، پشتیبانی کنید و با شرکت خود در نماز جمعه مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان آمریکا در منطقه بزنید.
کد خبر: ۴۳۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ - 22January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، شهید «حسین دیندار» در 20 آبان‌ماه 1340 در شهرستان عجب‌شیر آذربایجان‌شرقی چشم به جهان گشود. وی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه‌های نور شد و پس از چندی مجاهدت در راه اسلام، سرانجام در تاریخ 7 مرداد‌ماه 1361 در جوان‌رود به در جه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

فضل‌الله المجاهدین علی‌القائدین اجرا عظیما - قرآن کریم

ما باید تمام جوان‌هایمان را فدای اسلام کنیم. امام خمینی

پدر و مادر عزیزم سلام داغ و آتشینم را از میان کوه‌های سر به فلک کشیده و از آسمان‌‌خراش‌های هولناک کردستان بپذیرید، از میان گل‌های پرپر شده پاسداران قهرمان و ارتشیان دلاور، پیامم را دریابید. من این راه را با آگاهی و بینایی و شناخت خود انتخاب کرده‌ام و این راهی است که در این راه ابراهیم‌ها، محمدها، علی‌ها، حسین‌ها و بهشتی‌ها را از دست داده‌ایم.

امروز من نیز می‌خواهم به ندای«هل من ناصر ینصرنی» حسین زمان‌مان، خمینی عزیز لبیگ بگویم گرچه لیاقتش را ندارم و کوچک‌تر از آنم که پیرو روح‌الله باشم.

من در دوران بیست و یک سال زندگی‌ام صراحتا باید اعتراف بکنم که هیچ خدمتی نتوانسته‌ام به اسلام و مملکت خود بکنم و می‌خواهم با پیروی از هزاران شهیدی که در راه انقلاب اسلامی به خاک و خون غلتیده‌اند با اهدای خون خود خدمتی به این انقلاب بزرگ اسلامی بکنم.

مادر جان مبادا ناشکری کنی که پسری از دست داده‌ای، خون ما از خون مصطفی خمینی‌ها قرمزتر نیست، ما چنین شهدایی داده‌ایم که فردی بود که امید اسلام به او بود. این بزرگ‌ترین افتخار برای شماست که پسری را در راه قرآن و انقلاب عزیز اعطاء کرده‌اید.

اگر افتخار شهادت که بزرگ‌ترین آرزوی من است، نصیبم شود حقوق مرا بگیرید و به جنگ‌زده‌ها بدهید و تمام کتاب‌های مرا به مسجد محله دیزج هدیه نموده و با آن کتاب‌ها، کتاب‌خانه‌ای در مسجد درست کنید.

برادران و دوستان و همسنگرانم برای شما پیامی ندارم چون محتاج پیام‌های شما هستم. من خودم را کوچک‌تر از آن می‌دانم که پیام‌رسان شما باشم ولی به عنوان تذکر و یادآوری باید عرض کنم که امام، قلب تپنده امت و این پرچمدار بزرگ مسلمین در روی زمین را، در صحنه نبرد با شیطان بزرگ آمریکا تنها نگذارید.

هرکس در لباس و مقام و پستی بخواهد امام عزی  ما را تضعیف کند با او به نبرد برخیزید. از روحانیت مبارز که بازوی توانمند انقلاب و امام می‌باشند، پشتیبانی کنید و با شرکت خود در نماز جمعه مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان آمریکا در منطقه بزنید.

خدایا ای کاش هزاران بار به من جان می‌دادی و من همه جان‌هایم را در راه پیروی روح تو، روح‌الله فدا می‌کردم. ای امام، ای پیر میکده، رقص ما بسته به آهنگ توست و آهنگ تو مستقیما آهنگ خداست چرا که خدا خود در قرآن فرموده است « اطیعوا الله واطیعوا الرسول والامر منکم»

حسین دیندار - 61/3/23

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار