امام جمعه چگنی:

امنیت کشور مدیون خون مقدس شهداست

حجت الاسلام «صمد حافظی» گفت: امنیت امروز کشور مدیون خون مقدس شهدا است، ما وام‌دار و مقروض شهدا و خانواده این عزیزانی هستیم که به خاطر کشور از آرامش خودشان گذشتند تا ما در آرامش باشیم.
کد خبر: ۴۳۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹ - 22January 2021

امنیت کشور مدیون خون مقدس شهداست

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «صمد حافظی» امام جمعه چگنی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چگنی اظهار داشت: انسان بایستی همواره به یاد خداوند متعال باشد و در این راستا غفلت نکند زیرا این دنیا گذرا است، بایستی مراقبت داشته باشیم در مسیر خشنودی امام زمان (عج) که مایه برکات در جامعه است قدم برداریم.

وی ضمن گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم خانواده معظم شهدا، افزود: پرداختن به شخصیت بزرگ حضرت ام‌البنین (س) و فرزندش قمر بنی‌هاشم منبرهایی طولانی را می‌طلبد، امروز ارادت به حضرت عباس (ع) بسیار مثال‌زدنی است.

امام‌جمعه چگنی عنوان کرد: امنیت امروز کشور مدیون خون مقدس شهدا است، ما وام‌دار و مقروض شهدا و خانواده این عزیزانی هستیم که به خاطر کشور از آرامش خودشان گذشتند تا ما در آرامش باشیم.

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت «سردار غلامحسین افشردی» است، تصریح کرد: سردار رشید اسلام افشردی معروف به «حسن باقری» است، ایشان شخصیتی که همین یک عبارت مدغن مقام معظم رهبری در باب این شخصیت کافی است؛ «شخصیتی که رفت خبر بیاورد و خودش خبرساز شد» آقازاده به این‌چنین شخصیت‌هایی گفته می‌شود که برای کشور جان‌فشانی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها