امام جمعه بندرعباس:

تاریخ هرگز صحنه‌ای از شکست ملت‌های متحد و منسجم و همدل را به یاد ندارد

امام جمعه بندرعباس گفت: افزایش قدرت دفاعی کشور سد راه زیاده‌خواهی‌های دشمنان ملت ایران است، کسانی که می‌خواستند ذلت ملت ایران را ببینند، به خفت و خواری افتادند و تاریخ هرگز صحنه‌ای از شکست ملت‌های متحد و منسجم و همدل را به یاد ندارد.
کد خبر: ۴۳۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰ - 22January 2021

به  گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «محمد عبادی‌زاده» نماینده ولی‌ فقیه در استان هرمزگان، در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس، اظهار داشت:  افزایش قدرت دفاعی کشور سد راه زیاده‌خواهی‌های دشمنان ملت ایران است، کسانی که می‌خواستند ذلت ملت ایران را ببینند، به خفت و خواری افتادند و تاریخ هرگز صحنه‌ای از شکست ملت‌های متحد و منسجم و همدل را به یاد ندارد.

وی افزود: اقتدار دفاعی ایران حفظ یکپارچگی کشور را در پی خواهد داشت، اگر کشور ضعیف بود و یا قوای مسلح کشورمان در مسیر اقتدار و پیشرفت نبودند، هر دشمنی فکر تعرض به ملت ما را در سر خود می‌پروراند اما امروز اقتدار درون‌زا و عزت ملت ایران که به واسطه وجود فرزندان انقلابی در عرصه‌های علمی و دفاعی به دست آمده در منطقه و جهان مثال‌زدنی است.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: سیاستمداران و سیاست‌گذاران کشور نگاه ویژه‌ای به توسعه سواحل و بنادر به خصوص در هرمزگان داشته باشند. در همین زمینه صنایعی که به آب نیاز دارند باید در کنار سواحل شکل گیرند و توسعه به  سمت مناطق ساحلی کشیده شود.

وی بیان کرد: با توجه به محدودیت منابع استانی و محلی باید برای کمبود این منابع مخصوصاً در بخش راه‌های روستایی که امروز  ۴۰ درصد آن‌ها خاکی است، تلاش مضاعفی از سوی مسئولان و نمایندگان صورت بگیرد.

عبادی زاده اضافه کرد: امروز دو راه روستایی مرگبار میناب به هشتبندی و سیاهو به احمدی، زخم‌های کهنه‌ای در زمینه راه روستایی هستند که روزانه جان بسیاری از هم‌استانی‌هایمان را می‌گیرند و باید در اولویت ساخت و تکمیل قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در خصوص تأمین اعتبارات لازم جهت ارتقای دهستان‌های استان به بخش باید تلاش بیشتری شود تا رفع مشکلات زیرساختی آن‌ها نیز شتاب بیشتری بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار