امام جمعه هرمز:

امروز همه وظیفه دارند برای خانواده شهدا حرمت قائل شوند

امام جمعه هرمز گفت: امروز همه افراد وظیفه دارند تا برای خانواده معظم شهدا حرمت قائل شوند و همواره یاد شهدا را در جامعه زنده نگه دارند.
کد خبر: ۴۳۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ - 22January 2021

به  گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت الاسلام «فتح الله بهزادی» امام جمعه هرمز در خطبه های نماز جمعه این هفته جمعه جزیره هرمز با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با وجود همه دسیسه‌های جبهه کفر نه تنها با شکست مواجه نشد بلکه روز به روز پله‌های ترقی را با موفقیت طی می‌کند.

وی افزود: در مقابل ایران اسلامی آمریکا به عنوان سردمدار جبهه کفر با تقویت روحیه افراطگریی، تشکیل دو قطب سیاه و سفید و اوج گیری تجزیه طلبی در حال از دست دادن قدرت و نابودی است.

حجت الاسلام بهزادی بیان کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران پایگاه آمریکا، اسرائیل و غرب بود اما اکنون تمام قدرت، مجلس، دولت، رهبری، مجلس خبرگان و نیروهای مسلح در خدمت مردم هستند و مردم‌سالاری دینی به وضوح در کشور قابل مشاهده است.

امام جمعه هرمز به سالروز ارتحال بانوی باوفای اسلام، حضرت ام‌البنین اشاره کرد و گفت: روز شهادت این بانوی مومنه، به‌نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است که باید همه در حد توان این روز را گرامی بداریم.

وی ادامه داد: امروز همه افراد وظیفه دارند تا برای خانواده معظم شهدا حرمت قائل شوند و همواره یاد شهدا را در جامعه زنده نگه دارند.

حجت الاسلام بهزادی تصریح کرد: اگر می‌خواهید همسران و مادران شهدا را تکریم کنیم این امر فقط با نصب چند پلاکارد و پیام محقق نمی‌شود بلکه باید با عملکرد دقیق و عمل به وصایای شهدا، آنان را فراموش نکرد.

امام جمعه جزیره هرمز باانتقاد از عدم فعالیت گمرک جزیره هرمز،اضافه کرد: گمرک در جزیره هرمز فقط یک ساختمان دارد اما فعالیت مفیدی برای مردم ندارد درصورتیکه با راه اندازی بازارچه ملوانی و ته لنجی جزیره نشینان می توانیم از خدمات این گمرک بهره مند شویم.

حجت الاسلام بهزادی بااشاره به حضور تیم 30 نفر گروه جهادی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران در جزیره هرمز، عنوان کرد: این گروه جهادی خدمات خوبی به مردم این جزیره در مدت حضورشان ارائه دادند که از زحمات این گروه تشکر و قدردانی می کنیم، امیدواریم حضور این گروه در این جزیره مستمر باشد و مردم این جزیره از خدمات این گروه استفاده کنند.

خطیب جمعه هرمز با انتقاد از عملکرد میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، تصریح کرد: میراث فرهنگی در خصوص ساماندهی بوم گردی ها و هاستل های غیر مجاز اقدام کند چرا که یکی از معضلات فرهنگی در همین هاستل های غیر مجاز رخ می دهد.

وی با انتقاد از عدم ساماندهی موتور سه چرخه ها، خاطرنشان کرد:  رانندگان موتور سه چرخه ها در خصوص ساماندهی با دستگاه های متولی همکاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار