دبیر استانی جشنواره ملی داستان نویسی یوسف خبر داد؛

ارسال ۴۰۰ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره یوسف و کنگره ملی شعر در قم

«وحید رسولی» از ارسال ۴۰۰ اثر از نویسندگان و شاعران استان قم به دبیرخانه استانی نهمین جشنواره جایزه ادبی یوسف و بیست و دومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۳۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ - 23January 2021

ارسال ۴۰۰ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره یوسف و کنگره ملی شعر در قم//// سلام. لطفا در خبر 438493 عکس ها را بارگذاری نمایید. چون آلبوم رو ایجاد کردم ولی منتشر نشده. همچنین در پاراگراف اول متن، به گزارش...، خط آخر دو بار واژه «کرد» آمده، اولی رو حذف کنید. متشکرم.«وحید رسولی» دبیر استانی جشنواره ملی داستان نویسی یوسف و کنگره ملی شعر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: عرصه ادبیات و بخصوص داستان و شعر یکی از گسترده‌ترین عرصه‌ها برای حضور صاحب قلمان در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی افزود: استان قم از ظرفیت بالایی در زمینه‌های شعر و داستان برخوردار است از این رو، پس از اعلام فراخوان دبیرخانه جشنواره جایزه یوسف و کنگره ملی شعر، همچون سال گذشته آثار فراوان و قابل توجهی به این دبیرخانه ارسال شد.

دبیر جشنواره ملی داستان کوتاه جایزه ادبی یوسف و کنگره ملی شعر در استان قم تصریح کرد: مهلت آثار تا ۳۰ دی‌ بود و حدود ۴۰۰ اثر در هر دو بخش به دبیرخانه جشنواره در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم رسید.

رسولی ادامه داد: ان‌شاءالله به زودی کار داوری آثار شروع شده و تا نیمه اول بهمن برگزیدگان استانی اعلام می‌شوند.

وی متذکر شد: بین ۱۵ تا ۲۰ اثر برتر هر دو جشنواره برای شرکت در رقابت نهایی، به دبیرخانه کشوری بیست و دومین کنگره شعر و نهمین دوره جشنواره جایزه ادبی یوسف ارسال و کتاب آثار برگزیده نیز منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها