اوحدی:

گلزار‌های مطهر شهدا قطعه‌ای از بهشت روی زمین است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گلزار‌های مطهر شهدا را قطعه‌ای از بهشت روی زمین دانست.
کد خبر: ۴۳۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ - 23January 2021

گلزار‌های مطهر شهدا قطعه‌ای از بهشت روی زمین استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سعید اوحدی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز در ابتدای ورود خود به استان مازندران به منظور زیارت مزار‌های مطهر شهدا در گلزار مطهر شهدای «ملا مجدالدین» شهر ساری حضور یافت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور بر مزار مطهر شهدا از جمله شهید سلامت «مهدی وریجی» و شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» به قرائت فاتحه و ادای احترام نسبت به جایگاه والای این شهیدان پرداخت.

وی در جمع خبرنگاران، گلزار‌های مطهر شهدا را قطعه‌ای از بهشت روی زمین دانست و گفت: مزار شهدای عزیزی در گلزار‌های مطهر شهدا قرار دارد که در مقاطع مختلف به شهادت رسیده‌اند و جدیدترین این عزیزان شهدای سلامت هستند که این روز‌ها مشغول حماسه‌آفرینی برای نجات جان مردم هستند.

معاون رئیس جمهور در خصوص اهداف سفر به استان مازندران گفت: در این سفر ۲ تفاهم‌نامه با ۳ موضوع «تأمین زمین برای مسکن جامعه ایثارگری استان مازندران»، «ایجاد اشتغال برای ایثارگران» و «ساماندهی گلزار‌های مطهر شهدا» با استاندار مازندران به امضا می‌رسد.

حضور در منازل خانواده معظم شهید «علی حمزه گردشی»، جانباز و آزاده سرافراز «ایوب عبادی جامخانه» و جانباز گرانقدر «جمع الله طور سوادکوهی» و دیدار و گفت‌وگو با آنان و همچنین دیدار با آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده، ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری از دیگر برنامه‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر خواهد بود.

حضور در استاندرای مازندران به منظور امضای تفاهم‌نامه تأمین زمین مسکن و ایجاد اشتغال برای ایثارگران استان مازندران پایان‌بخش سفر معاون رئیس جمهور به این استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها