شهید «علی وردی بذلی»:

هر خطی غیر از خط امام، انحراف و باطل است

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «علی وردی بذلی» آمده است: ای مردم حزب‌الله و شهید پرور، خمینی کبیر را در سر راه خود الگو و شاخص قرار داده و به فرامین‌شان مو به مو عمل کنید و بدانید هر خطی غیر از خط امام، انحراف و باطل است.
کد خبر: ۴۳۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ - 23January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، شهید «علی وردی بذلی» در 15 تیرماه 1335 در تبریز چشم به جهان گشود. وی پس از اغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه‌های نور شد و پس از چندی مجاهدت در راه اسلام، سرانجام در تاریخ 6 فروردین‌ماه 1367 در عملیات بیت‌المقدس 3 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

ولا تحسبن‌الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون - قرآن کریم

خدایا چگونه به درگاهت روی آورده و آرزوی شهادت کنم که سراپای غرق در گناه و معصیت و نافرمانی هستم. پروردگارا روزی مرا خلق کردی و به یقین روزی از این دنیا می‌بری چه خوب که مرگم شهادت در راه تو باشد.

خدایا من چندین بار وصیت‌نامه نوشتم و آرزوی شهادت کردم ولی نصیبم نشد می‌دانم که لیاقت می‌خواهد و من لایق نیستم. خدایا گناهانم را عفو کن و مرا نبخشیده از این دنیا نبر. خدایا تو قول داده‌ای که هرکس را بخواهم او را می‌کشم و خون‌بها می‌دهم و خون‌بهای او خودم هستم.

خدایا می‌خواهم حسین‌وار از این دنیا بروم. می‌خواهم در میدان نبرد شهید شوم تا با لباس و سر و روی خونین و بی‌غسل و بی‌کفن دفن شوم. معبودا تو شاهدا که نه به آرزوی بهشت و نه از ترس جهنم به جنگ آمدم و شهادت را خواستم فقط به فرمان تو که فرمودی «و جاهدوا فی سبیل‌الله به اموالهم و انفسهم» و برای لبیک گفتن به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین(ع).

ای مردم حزب‌الله و شهید پرور، امروز کل یوم عاشورا و کل ارض کربلاست. زمان حساس و مسئولیت‌تان سنگین است. اگر یک لحظه کوتاهی شود نزد خدا خجل هستید و نمی‌توانید جوابگوی هزاران شهید که برای حفظ دین و قران تکه تکه شدند، باشید.

مبادا از رفتن فرزندان خود به جبهه ممانعت کنید، اسلحله‌هایتان را به سوی دشمن نشانه بروید و یقین بدانید که دشمن رو در رو نمی‌تواند بر شما غلبه کند. با اتحاد و یکپارچگی خود نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنید و امام امت، خمینی کبیر را در سر راه خود الگو و شاخص قرار داده و به فرامین‌شان مو به مو عمل کنید و بدانید هر خطی غیر از خط امام، انحراف و باطل است.

برادران عزیزم و خواهران مهربانم و دیگر اعضای خانواده‌ام، اگر من لایق شهادت باشم برایتان بزرگ‌ترین افتخار است، ناراحت نباشید و به راهم ادامه بدهید و سعی کنید اعمال‌تان بی‌ریا و فقط برای خدا باشد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار