سفر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان مازندران

«سعید اوحدی» به منظور امضای تفاهم‌نامه تأمین زمین مسکن و ایجاد اشتغال برای ایثارگران به استان مازندران سفر کرد.
کد خبر: ۴۳۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ - 23January 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز (شنبه) در ابتدای ورود خود به استان مازندران به منظور زیارت مزار‌های مطهر شهدا در گلزار مطهر شهدای «ملأ مجدالدین» شهر ساری حضور یافت.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور بر مزار مطهر شهدا از جمله شهید سلامت دکتر «مهدی وریجی» و شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» به قرائت فاتحه و ادای احترام نسبت به جایگاه والای این شهیدان پرداخت.

وی در گفت‌وگو با رسانه‌ها گلزار‌های مطهر شهدا را قطعه‌ای از بهشت روی زمین دانست و اظهار داشت: مزار شهدای عزیزی در گلزار‌های مطهر شهدا قرار دارد که در مقاطع مختلف به شهادت رسیده‌اند و جدیدترین این عزیزان شهدای سلامت هستند که این روز‌ها مشغول حماسه‌آفرینی برای نجات جان مردم هستند.

معاون رییس جمهور در خصوص اهداف سفر به استان مازندران گفت: در این سفر دو تفاهم‌نامه با سه موضوع «تأمین زمین برای مسکن جامعه ایثارگری استان مازندران»، «ایجاد اشتغال برای ایثارگران» و «ساماندهی گلزار‌های مطهر شهدا» با استاندار گرامی مازندران به امضا می‌رسد.

حضور در منازل خانواده معظم شهید «علی حمزه گردشی»، جانباز و آزاده سرافراز «ایوب عبادی جامخانه» و جانباز گرانقدر «جمع الله طور سوادکوهی» و دیدار و گفتگو با آنان و همچنین دیدار با آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده، ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری از دیگر برنامه‌های رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر خواهد بود.

حضور در استاندرای مازندران به منظور امضای تفاهم‌نامه تأمین زمین مسکن و ایجاد اشتغال برای ایثارگران استان مازندران پایان‌بخش سفر معاون رییس جمهور به این استان است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار