مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان عنوان کرد؛

کسب رتبه اول آموزش معارف دفاع مقدس ویژه سربازان مرکز پدافند هوایی سمنان

سرهنگ «محمد حسن سلامی»گفت: یکی از مهمترین مباحث، آموزش سربازان وظیفه و ترویج معارف دوران دفاع مقدس است که امروز مرکز پدافند هوایی سمنان، رتبه اول آموزش معارف دفاع مقدس ویژه سربازان را در استان به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۴۳۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ - 23January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان در دیدار با سرهنگ «داریوش نوروزی» فرمانده مرکز آموزش پدافند هوایی استان سمنان، اظهار داشت: هر تلاشی جهت نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس نوعی مجاهدت ارزشمند برای انقلاب اسلامی است و تفکر انقلابی و جهادی، پیروی از ولایت، توکل به خدا، روحیه ایثار و فداکاری از رموز پیروزی رزمندگان اسلام  محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه چهلمین سال دفاع مقدس فرصتی مناسب برای بازخوانی زرین‌ترین برگ‌ تاریخ ملت ایران برای نسل جوان جامعه است، گفت: امنیت و اقتدار کشور و نظام مرهون تلاش و جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و باید در زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان تلاش کنیم.

سلامی افزود: یکی از مهم‌ترین مباحث، آموزش سربازان و ترویج معارف دوران دفاع مقدس و دلاور‌مردی‌های رزمندگان اسلام است که امروز پدافند هوایی ارتش رتبه اول  آموزش معارف دفاع مقدس سربازان را در استان  به خود اختصاص داده است.

مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان خاطر‌نشان کرد: تمام تلاش‌های دشمن فاصله گرفتن ملت به ویژه جوانان از فرهنگ مقاومت، ایثار و دفاع مقدس است از این رو باید تمام تلاش خود را در ترویج فرهنگ دفاع مقدس به کار گرفت.

این مسئول ادامه داد: مستندسازی و تدوین نقش پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس، جمع بندی تلاش های انجام شده در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تامین بخشی از تجهیزات نظامی مورد نیاز مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان از مهمترین انتظارات اداره کل  از مرکز پدافند هوایی استان است.

در ادامه سرهنگ «داریوش  نوروزی» فرمانده مرکز آموزش پدافند هوایی استان سمنان گفت: ترویج ارزش های دفاع مقدس برای جوانان، جهت ساز است و ما خود را نسبت به انتقال ارزشها و دستاوردهای دوران با عظمت دفاع مقدس به جوانان جامعه موظف می دانیم.

وی با بیان اینکه اولین پهپاد دوران دفاع مقدس از پایگاه هوایی سمنان فعالیت خود را آغاز کرد، ادامه داد: با توجه به نقش پدافند هوایی استان در دوران دفاع مقدس، با جمع آوری اسناد و مدارک، اولین کتاب نقش پدافند استان سمنان در دوران دفاع مقدس بزودی تدوین و منتشر خواهد شد.

ادای احترام به مقام شامخ شهید گمنام و بازدید از یادمان شهید مرکز آموزش پدافند هوایی استان، از دیگر برنامه‌های مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان در مرکز پدافند هوایی استان بود.

پدافند هوایی ارتش، رتبه اول  آموزش معارف دفاع مقدس ویژه سربازان را به خود اختصاص داد

پدافند هوایی ارتش، رتبه اول  آموزش معارف دفاع مقدس ویژه سربازان را به خود اختصاص داد

پدافند هوایی ارتش، رتبه اول  آموزش معارف دفاع مقدس ویژه سربازان را به خود اختصاص داد

پدافند هوایی ارتش، رتبه اول  آموزش معارف دفاع مقدس ویژه سربازان را به خود اختصاص داد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار