نماینده ولی فقیه در مازندران:

بانک‌ها در ارائه تسهیلات ضروری به جامعه ایثارگر تلاش کنند

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» با عنوان اینکه شهدا به جامعه برکت می‌بخشند، از بانک‌ها نیز خواست تا در ارائه تسهیلات ضروری به جامعه ایثارگر تلاش بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۴۳۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ - 23January 2021

بانک‌ها در ارائه تسهیلات ضروری به جامعه ایثارگر تلاش کنندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز در دیدار با «سعید اوحدی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی با بنیاد شهید برای اجرای طرح سپاس شد و اظهار داشت: خدمت به خانواده شهیدان و جامعه ایثارگری حق بزرگی است و باید جامعه وظیفه و دین خود را ادا کنند.

وی با تاکید بر تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: نامگذاری اماکن و خیابان‌ها، تدوین آثار، تهیه و ساخت فیلم و ترویج خاطرات شهدا و ایثارگران از جمله کارهایی است که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید صورت گیرد.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه قرار بود فیلمی درباره سردار شهید بصیر تولید شود اما با مشکل اعتباری مواجه است خواستار حمایت بنیاد شهید در تأمین اعتبار تولید این اثر شد.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه شهدا به جامعه برکت می‌بخشند، از بانک‌ها نیز خواست تا در ارائه تسهیلات ضروری به جامعه ایثارگر تلاش بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار انجام آزمون‌های اختصاصی برای جذب فرزندان ایثارگر و شاهد شد و گفت: همچنین لازم است تا کمیسیون‌های پزشکی ویژه ایثارگران و جامعه ایثارگری برگزار شود.

وی خواهان توجه به جانبازان زیر ۲۵ درصد از نظر معیشت شد و گفت: همچنین باید نسبت به رفع مسائل فراروی آزادگان و ایثارگران اقدام شود زیرا هر کدام از آزادگان و ایثارگران گنجینه‌هایی ارزشمند به شمار می‌روند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار