رئیس سازمان جوانان هلال احمر:

بهره مندی ۳ میلیون نفر از اجرای طرح ناظران سلامت توسط جوانان/ از خانواده‌های آسیب دیده حمایت می‌شود

گل‌فشان گفت: تاکنون بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از هموطنان از خدمات اجرای طرح ناظران سلامت توسط داوطلبان سازمان جوانان بهره‌مند شده اند.
کد خبر: ۴۳۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ - 23January 2021

بهره مندی ۳ میلیون نفر از اجرای طرح ناظران سلامت توسط جوانان/ از خانواده‌های آسیب دیده حمایت می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، محمد گل‌فشان رئیس سازمان جوانان هلال احمر در گفت‌وگویی درباره جزئیات اجرای طرح ناظران سلامت جمعیت هلال احمر اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در قالب سه بخش ناظران سلامت، تیم‌های مراقبتی و حمایتی در سراسر کشور در حال اجراست که جمعیت هلال احمر تمرکز خود را بر روی قسمت ناظران سلامت گذاشته است.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر با بیان اینکه تاکنون سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از هموطنان از طرق مختلف از خدمات طرح ناظران سلامت بهره‌مند شده‌اند، افزود: بر اساس تفاهم نامه جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت، این جمعیت مسئول حضور در اماکن عمومی، ادارات و فضا‌های پر ازدحام برای نظارت بر اجرا، رعایت پروتکل‌ها و آموزش نکات بهداشتی است.

وی با بیان اینکه جوانان هلال احمر به صورت داوطلبانه در اجرای این طرح مشارکت داشته‌اند، عنوان کرد: تاکنون ۱۲۴ هزار نفر روز فعالیت توسط نیرو‌های سازمان جوانان در طرح ناظران سلامت انجام شده و ۸۰۲ هزار ۴۱۴ مکان تعیین شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی توسط نیرو‌های هلال مورد بازرسی قرار گرفته‌اند.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر تصریح کرد: کارخانه‌ها، فروشگاه‌ها، ادارات، اماکن عمومی، مترو، مراسم‌های مذهبی و دیگر اماکن عمومی و تعیین شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی، ازجمله مکان‌هایی است که طرح ناظران سلامت در آن‌ها اجرا شده است.

گل‌فشان با اشاره مشارکت سازمان جوانان در اجرای بخش حمایتی طرح شهید سلیمانی عنوان کرد: تیم‌های داوطلبانه جمعیت هلال احمر با مشارکت بسیج اقدام به انجام خدمات حمایتی از جمله کمک به نیازمندان، محرومین و آسیب دیدگان از کرونا کردند. در این میان ۱۱۲ هزار مشارکت تیمی با کمک جوانان انجام شده و ۷۷ هزار تیم حمایتی نیز در سراسر کشور تشکیل شده است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین مسئولیت تیم‌های حمایتی، شناسایی افراد و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و حمایت مالی، روانی و کمک به انجام امور روزانه خانواده‌های کم توان و همچنین تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان و محرومین سراسر کشور است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها