فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد؛

تجهیز بالگرد‌های هوانیروز ارتش با فناوری «هوش مصنوعی»

امیر قربانی با بیان اینکه «هوش مصنوعی» در بالگرد‌های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بکار رفته است، گفت: این دستاورد در سیستم‌های بالگرد‌های این نیرو مورد استفاده قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۳۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ - 23January 2021

تجهیز بالگرد‌های هوانیروز ارتش با فناوری «هوش مصنوعی»به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی در گفت‌وگویی، با اشاره به علم نوین و فاخر «هوش مصنوعی» در بدنه دفاعی کشورمان به ویژه هوانیروز، اظهار داشت: هوانیروز هم مانند سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در برخورداری از فناوری هوش مصنوعی اقداماتی را انجام داده است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جایگاه هوش مصنوعی در محصولات دفاعی هوانیروز، تصریح کرد: با توجه به شرکت‌های دانش‌بنیانی که داریم به ویژه در حوزه ترابری و حوزه‌های دیگر هوایی، این فناوری‌ها، کاربرد بسیار خوبی در هوانیروز دارد.

قربانی با تأکید بر تجهیز بالگرد‌های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی به فناوری «هوش مصنوعی»، اضافه کرد: این دستاورد در سیستم‌های بالگرد‌های این نیرو مورد استفاده قرار گرفته است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این سؤال که با توجه به حرکت صنعت دفاعی کشور بر لبه فناوری، آیا در آینده شاهد الحاق محصولات دفاعی جدید به بدنه هوانیروز ارتش خواهیم بود؟، اظهار داشت: ان‌شاءالله در آینده این اتفاق خواهد بود که به سمع و نظر همه مردم خواهد رسید.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار