رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد؛

تعامل و هم‌افزایی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مجلس شورای اسلامی برای تحقق مطالبات جامعه ایثارگری

«حمیدرضا حاجی‌بابایی» از تعامل و هم‌افزایی بسیار خوب بنیاد شهید و امور ایثارگران و مجلس برای تحقق مطالبات و افزایش خدمات رسانی به ایثارگران خبر داد.
کد خبر: ۴۳۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ - 22January 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس امروز (جمعه) در سومین روز از همایش سراسری مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران که به صورت ویدئوکنفرانس در سالن عرفان (سیدالشهدا (ع)) برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خادمین شهدا اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته در حوزه ارزش‌ها و بیان حقایق و نشستن در دل‌ها کاملاً موفق بوده است و دشمنان هم نتوانسته‌اند به این چهره جمهوری اسلامی خدشه‌ای وارد کنند.

وی افزود: مکتب اهل بیت (ع) به واسطه انقلاب اسلامی به دنیا شناسانده شده است و این مسئله ارزش تمام هزینه‌هایی که در این مسیر متحمل شده‌ایم را دارد. امروز الگوهایی، چون شهید سلیمانی به دنیا معرفی شده‌اند که خود یک دایرةالمعارف هستند.

نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز کشور ما بر اساس ایده اسلام ناب محمدی (ص) که بر آن حاکم است در معادلات بزرگ جهان تأثیرگذار است و می‌توان گفت در هر جایی که مربوط به شهدا، ولایت فقیه و اهل بیت (ع) بوده و به آن‌ها اتکا کرده‌ایم کاملاً موفق بوده‌ایم و هر جا از این عوامل دور شدیم به مشکل برخوردیم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه جوانان معتقد و شهادت‌طلب نقطه قدرت کشورمان هستند گفت: همان ارزش‌هایی که انقلاب اسلامی بر اساس آن شکل گرفت امروز نیز در کشورمان حاکم است و جوانان پیرو آن هستند.

وی مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوره مهندس اوحدی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مهندس اوحدی شاهد اتفاقات بسیار خوبی در زمینه خدمات‌رسانی به ایثارگران بوده‌ایم.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در خصوص بودجه سال آینده گفت: از تمام ظرفیت‌ها برای کمک به ایثارگران در بودجه سال آینده استفاده شده است تا ایثارگران از امکاناتی که طبق قانون برای آنان در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: با هیچ چیزی نمی‌توان جای خالی شهدا و آسیب‌هایی که جانبازان و آزادگان دیده‌اند را جبران کرد، بنابراین کمترین کاری که می‌توان در قبال این فداکاری‌ها انجام داد خدمتگزاری به این عزیزان است.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی همچنین در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بودجه‌ای که در لایحه دولت برای بنیاد پیش بینی شده افزایش خوبی داشت و در مجلس نیز این افزایش بودجه مورد توجه قرار گرفت، مجلس مصوبات خوبی برای ایثارگران داشته است و همه اهداف پیش‌بینی شده در بودجه تحقق یافته است. در نشست‌های کمیسیون تلفیق که تقریباً پایان یافته است برای بنیاد شهید و امور ایثارگران ظرفیت بودجه خوبی برای سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ در نظر گرفته شده است.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد رضایت‌بخش رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، خاطرنشان کرد: آقای مهندس اوحدی انسان صادقی در کار هستند و با ایشان و اقدامات خوبی که در بنیاد شهید و امور ایثارگران شکل گرفت در سال ۱۳۹۹ مطالبات بیش از ۷ هزار میلیارد تومانی پرداخت شد.

حاجی بابایی تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با مجلس شورای اسلامی را بسیار عالی ارزیابی کرد و گفت: آقای مهندس اوحدی اهل تعامل هستند و ارتباط خوب و دوستانه‌ای با مجلس شورای اسلامی دارند که برای همین در این نشست حضور پیدا کردم لذا مجلس شورای اسلامی توجه و انگیزه ویژه‌ای به بنیاد شهید و امور ایثارگران و هم‌افزایی با آن دارد.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأکید بر ضرورت اجرای کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران گفت: برای برنامه ششم توسعه همه مصوبات لازم ارائه شده است، اما گلایه ما از اجرای این مصوبات بود که مجلس با وضع احکامی سعی در اجرای این مصوبات دارد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار