مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

رونمایی از 4 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

سیدسالم نظری از رونمایی چهار عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۴۳۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳ - 23January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست هماهنگی به‌منظور رونمایی از چهار عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس امروز با حضور سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد  برگزار شد.

«سیدسالم نظری» مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از رونمایی 4 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در این استان خبر داد و اظهار داشت: این آیین روز سه‌شنبه 7 بهمن در سالن ستاد کنگره شهدای استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این آیین از کتاب‌ «بوی خدا، بوی عشق، بوی مهر» نوشته «زهرا رضایی‌فرد» و همچنین کتاب‌های «تاریخچه جنگ عراق و ایران» و «انقلاب اسلامی و تأثیر آن بر کشورهای منطقه» که به همت «سیداسلام فاطمی‌سیرت» تألیف شده است، رونمایی می‌شود.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این آیین، همچنین از کتاب «14کی‌یون و 74 قهرمان» نوشته سرهنگ «امیرعباس آسمند» رونمایی می‌شود.

نظری متذکر شد: از ابتدای امسال تاکنون 30 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس این استان و با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار