در گفت‌و‌گو با دفاع پرس تشریح شد

جزئیاتی از «طرح مطاف»

مسئول غرفه مطاف در یادمان شلمچه، جزئیاتی از «طرح مطاف» را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ - 30March 2015

جزئیاتی از «طرح مطاف»

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، همزمان با آغاز رسمی اردوهای راهیان نور و اعزام گروههای مختلف زائران به سرزمینهای دفاع مقدس، طرح شناسایی مدیران کاروانها با عنوان "طرح مطاف" از سوی ستاد مرکزی راهیان نور و با هدف شناسایی و ارتباط با مسئولین و مدیران کاروانها آغاز شد.

قاسم شیری مسئول غرفه مطاف در یادمان شلمچه، در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس به تبیین جزییات این طرح پرداخت.

شیری از موسسه مطاف عشق بهعنوان مجری طرح شناسایی مدیران کاروانهای راهیان نور نام برد و افزود: امسال اولین سال شروع طرح شناسایی مدیران کاروانها است که جمعآوری اطلاعات مدیران و ارتباطگیری با آنها ازجمله کارهایی است که در این طرح  انجام میشود.

شیری اضافه کرد: پیشنیاز آموزش، ارتباط فرهنگی و ارائه خدمات داشتن اطلاعات است، اینکه بدانیم کاروانی چه تعداد جمعیت دارد، سابقه مدیران کاروان تا چه اندازه است و آیا طرحهای ابتکاری در اختیار دارند یا نه، نیازمند شناسایی است.

وی به میزان استقبال از این طرح اشاره کرد و گفت: تا قبل از شروع تعطیلات عید روزانه حدود 100 مدیر کاروان به غرفه مطاف مراجعه میکردند؛ که این رقم در روزهای اوج بازدید از راهیان نور به بالای 300 نفر رسیده است.

مسئول غرفه مطاف در یادمان شلمچه به اهدای بستههای فرهنگی به مدیران کاروانها اشاره و بیان کرد: سه محصول فرهنگی مخصوص مدیران کاروان در نظر گرفته شده است؛ نخستین محصول کتابی با عنوان" هر آنچه یک مدیر کاروان باید بداند" است. کتابی نیز با موضوع مسابقات اردویی و بهمنظور پر کردن اوقات فراغت زائران برای گروههای سنی مختلف نیز در بین محصولات فرهنگی قرار داده شده است.

وی افزود: سی دی های مستندی شامل کلیپهایی از راهیان نور، سرودها ونواهای دفاع مقدس در این بستهها قرار دارد که مدیران کاروانها میتوانند در اتوبوس حامل زائران از آنها استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار