مستندساز جبهه مقاومت مدیر خانه مطبوعات قم شد

«محمد حسین همتی نژاد» از مستندسازان جبهه مقاومت به عنوان مدیر خانه مطبوعات استان قم انتخاب شد.
کد خبر: ۴۳۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰ - 23January 2021

مستندساز جبهه مقاومت مدیر خانه مطبوعات قم شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم در جلسه امروز خود «محمدحسین همتی نژاد» را با اکثریت آرا به عنوان مدیر خانه مطبوعات استان انتخاب کردند.

همتی نژاد، نویسنده، خبرنگار و مستندساز، فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز کرد؛ صاحب امتیازی سایت تحلیلی خبری ۵۹۸ و مدیر مسئولی آن تا سال ۱۳۹۴، مدیر مسئول سایت اطلاع رسانی خبر قم، مدیریت کانون رسانه‌ای روایت مقاومت و همچنین همکاری رسانه‌ای با رسانه‌های برتر کشوری و کارگردانی و تهیه کنندگی چندین فیلم مستند از مهمترین بخش‌های فعالیت رسانه‌ای وی در حوزه رسانه است.

کسب مقام برترین رسانه آنلاین استانی در سطح کشور در رتبه بندی معاونت مطبوعاتی در سال ۱۳۹۶ (سایت خبرقم)، برگزیده نخستین یادواره رسانه‌ای مکتب سلیمانی و کسب چندین رتبه در جشنواره‌های مختلف مطبوعاتی و جشنواره ابوذر، عضو هیأت رسانه‌ای ایران در سفر به سوریه در سال ۱۳۹۰ و تألیف و گردآوری پنج جلد کتاب در حوزه انقلاب اسلامی از جمله فعالیت‌ها و افتخارات کسب شده توسط همتی نژاد می‌باشد.

محمد حسین همتی نژاد مقام برگزیده پانزدهمین جشنواره بین‌المللی مقاومت برای مستند «برای نبل، برای الزهرا» را نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار